וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "מצפה מהשחקנים להיות מרוכזים כל המשחק"

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 18:39

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת מכבי נתניה (שבת, 17:20, ספורט4). דוידזאדה: "כילד תמיד הייתי הולך למשחקים בשעות האלה"

חמש אליפויות, הצלחות באירופה וכניסה להיסטוריה: המסע של מכבי תל אביב בספורט1/ספורט1

מכבי תל אביב תארח בשבת הקרובה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל (17:20, ספורט4). הצהובים מגיעים מעודדים אחרי שני ניצחונות ברציפות, מול הפועל באר שבע והפועל ירושלים ומקווים לרשום לראשונה העונה שלושה ניצחונות ליגה ברציפות. היום (חמישי) דיברו המאמן מלאדן קרסטאיץ' והמגן אופיר דוידזאדה לקראת המשחק.

קרסטאיץ' אמר: "אני מרוצה מהתוצאות במשחקים האחרונים אבל אני בטוח שאנחנו יכולים לשפר את המשחק שלנו ולהשיג תוצאות טובות יותר. במשחק האחרון, אני לא מרוצה מהמחצית השנייה, אנחנו צריכים להבין שאנחנו צריכים לסיים משחקים מוקדם יותר. ביתרון 0:1 היו לנו הזדמנויות לכבוש את השני או השלישי. אנחנו צריכים לסיים את המשחקים שלנו מוקדם. אני מצפה מהשחקנים להיות מרוכזים במהלך כל המשחק".

על היכולת של מכבי נתניה אמר המאמן: "נתניה משחקת כדורגל טוב מאוד, יש לה הגנה טובה מאוד וגם אחוזי ההחזקה בכדור מראים שזו יריבה מסוכנת מאוד. בנוסף, יש להם יכולת טובה במעברים, אנחנו יודעים את זה והם מסוכנים מהבחינה הזו. אבל כמו שאמרתי כבר, אנחנו מכבי, נשחק כדורגל התקפי בכל משחק וגם במשחק הקרוב בשבת".

קרסטאיץ' התייחס לאווירה שצפויה בבלומפילד במשחק שייערך ב-17:20: "המשחק בשעה נוחה, יהיה לנו מזג אוויר טוב ואני מקווה שיגיעו הרבה אוהדים ליציע. נהדר שהרבה ילדים יוכלו להגיע למשחק, זה מביא אוהדים חדשים ומשחקים בשעות כאלה עוזרים לכך".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
"נתניה משחקת כדורגל טוב מאוד". קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

אופיר דוידזאדה אמר: "אין משחק פשוט בליגה הזו, נתניה קבוצה טובה ומגיעה אחרי ניצחון. יש לה מאמן ושחקנים טובים, אנרגיות טובות. זו קבוצה התקפית, אנחנו מבינים את זה, מגיעים מוכנים ורוצים להמשיך במומנטום הטוב שלנו ולשמח את האוהדים".

דוידזאדה סיפר על הילדות עם המשחקים בשעות המוקדמות ואמר: "הייתי הולך, בטח, עם המשפחה, עם אבא שלי, אני חיכיתי לשעות האלה. משחקים ב-17:00, 18:00, כדי שבאמת אוכל ללכת ולא יהיה מאוחר מדי. זאת הייתה התרגשות גדולה, אני עם כל החברים, כל המשפחות באות, זו הייתה חוויה מדהימה". על השאלה אם בתו תגיע למשחק ענה: "ראיתי שיש גם מזג האוויר טוב, בול למשחק כדורגל, אז כן היא תגיע".

על המוטיבציה לקראת משחק ביתי נוסף מול אוהדי מכבי הוסיף: "ברגע שהקהל באמת מבין כמה הוא חשוב לנו, ואנחנו צריכים אותו, וזו באמת שעה טובה שימלאו את האיצטדיון. אנחנו גם בתקופה טובה וזו המוטיבציה הכי גדולה". על ההפסד לנתניה בסיבוב הקודם אמר דוידזאדה: "זה כבר עבר, כמובן שזה היה מאוד כואב, כבר הובלנו, אבל אנחנו כבר המשכנו הלאה. עם מאמן אחר, עם אנרגיות חדשות, מומנטום טוב ואנחנו צריכים להמשיך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully