וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון לאנאדולו אפס, מילאנו ניצחה את צסק"א בחוץ

מורמן קלע 2 שניות לסיום וסידר לאלופת היורוליג 81:82 על פנאתינייקוס. האיטלקים חזרו ממוסקבה עם ניצחון שלישי ברציפות. באיירן ניצחה בחוץ את באסקוניה

המחזור ה-22 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד, מילאנו כבר שלישית לאחר ניצחון חוץ 57:67 על צסק"א מוסקבה. אנאדולו אפס הייתה רחוקה שתי שניות מהפסד ביתי ללפני אחרונה פנאתינייקוס, אך שלשת ניצחון של אדריאן מורמן סידרה לה ניצחון דרמטי. באיירן השיגה ניצחון חוץ על באסקוניה, בעוד וילרבאן גברה על הכוכב האדום בלגרד בתום משחק צמוד.

דבון הול שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
רוצים לנצח את מילאנו. קלייברן/GettyImages, Roberto Finizio

צסק"א מוסקבה - מילאנו 67:57

הקבוצה של אטורה מסינה שבה להזכיר בשבועות האחרונים את היכולת הנהדרת שהציגה בתחילת העונה. הערב אולי ההתקפות של שתי הקבוצות לא בלטו במיוחד. הרבע הראשון היה שייך לאורחת, שהוליכה בסיומו 10:23. הרוסים התעשתו, קלעו 25 נקודות ברבע השני וירדו בפיגור 5 בלבד להפסקה. לצערה של המארחת, רק איפה לונדברג (15) וטוקו שנגליה (13) קלעו בספרות כפולות, כאשר שאר שחקני צסק"א היו מתחת לרמתם.

מילאנו ספגה 22 נקודות בלבד במחצית השנייה (11 בכל רבע) וסגרה ניצחון חוץ מרשים ושלישי ברציפות ביורוליג. דבון הול וטרוי דניאלס (13 כ"א) הוליכו את קלעי המנצחת, כשקייל היינס מוסיף 12.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין. דני מרון
אנאדולו שרדה בקושי מול הפני אחרונה. לארקין/דני מרון

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 81:82

לאחר שני הפסדים שהחזירו אותם למאזן השלילי, הטורקים עלו למאזן 10:10 לאחר ניצחון קשה מאוד על הלפני אחרונה. פאו הגיעה למשחק הערב עם ארבעה ניצחונות בלבד באמתחתה, אך על הפרקט הערב לא היה ברור מי אלופת היורוליג ומי קבוצת התחתית. לאחר רבע ראשון בו קלעו 12 נקודות בלבד, קלעו היוונים 30 ברבע השני בדרך ליתרון במחצית. אנאדולו אמנם נטלה את היתרון מחדש, אך לא הצליחה לברוח, ופנאתינייקוס הפכה שוב ברבע המכריע.

2 שניות לסיום, במצב של 79:81 לאורחת, קלע אדריאן מורמן שלשת קלאץ' קריטית, שניצחה את המשחק, בתום התקפה נהדרת של אנאדולו. נמניה נדוביץ' הנהדר ניסה מחצי מגרש, אך הכדור שלו פגע בקרש ויצא החוצה. פאו עם הפסד, ה-15 במספר העונה.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן באסקוניה. Gari Garaialde, GettyImages
הפסד ביתי מול באיירן. גריינג'ר/GettyImages, Gari Garaialde

באסקוניה - באיירן מינכן 84:77

הבאסקים שהתאוששו מאז הגעתו של נבאן ספאחיה, איבדו מעט מהמומנטום והם כבר עם הפסד שני ברציפות. הבווארים מנגד, שבים לנצח לאחר ההפסד מול מונאקו והם שוב חזק במאבק על מקום בשמינייה הראשונה. וייד בולדווין היה ענק בשורות באסקוניה (23 נקודות), אך בצד השני קורי וולדן (6 אסיסטים) אותלו האנטר (8 ריבאונדים) ואוגוסטין רוביט (7 ריבאונדים) תרמו 17 נקודות כל אחד והיוו חומה בצורה עבור החבורה של אנדראה טרינקיירי בדרך לניצחון תשיעי העונה.

משחק נוסף:

וילרבאן - הכוכב האדום בלגרד 67:69

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully