וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'קו הכניע את ונציה ופרץ בדקה ה-90, ניצחון בית 7 רצוף לאינטר

הבוסני והשלים מהפך עבור קבוצתו שניצחה 1:2. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-65, ונציה בלי נקודת חוץ נגד אינטר מאז 1962. לאציו - אטאלנטה 0:0

תקציר: אינטר - ונציה 1:2/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי הגיעו לסיומם וכבר אמש (שישי) יצא לדרך המחזור ה-23 בסרייה A, כאשר ורונה השיגה ניצחון 1:2 ביתי על בולוניה. בשבת נערכו שלושה משחקים נוספים: אינטר השיגה שלוש נקודות דרמטיות על חשבון ונציה ודור פרץ, ובהמשך לאציו ואטלאנטה נפרדו ללא הכרעה.

שחקן אינטר, אדין דז'קו, כובש נגד ונציה. רויטרס
דז'קו מעל כולם/רויטרס

אינטר - ונציה 1:2

דור פרץ נכנס כמחליף במדי ונציה וכמעט היה שותף להפתעה גדולה בסן סירו, רק כמעט. תומאס הנרי העלה את ונציה ל-0:1 בדקה ה-19, אבל ניקולו בארלה איזן בדקה ה-40. הנראזורי הפעילו לחץ במשך 50 דקות ארוכות ולא מצאו את הרשת, עד שהגבהה של דנזל דומפריס מצאה את הראש של אדין דז'קו והוא קבע 1:2 בדקה ה-90.

לאינטר זה היה ניצחון בית שביעי ברציפות בליגה והיא עם 29 נקודות מ-33 בסן סירו העונה. פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-65 במקום הצרפתי החדש מיקאל קוויזנס, והקבוצה שלו הייתה כל כך קרובה לנקודת חוץ ראשונה נגד אינטר מאז מרץ 1962, אבל לא השיגה אותה.

עוד בוואלה!

אינטר השוותה בתוספת הזמן ועלתה לרבע גמר הגביע בתום הארכה

לכתבה המלאה
שחקן אטאלנטה אלכסיי מיראנצ'וק, מול שחקן לאציו לוקאס לייבה. רויטרס
לאציו מאוכזבת, אטאלנטה מרוצה. לוקאס לייבה מול מיראנצ'וק/רויטרס

לאציו - אטאלנטה 0:0

חלוקת נקודות בבירה, ממנה לאציו צריכה להיות מאוכזבת ואילו אטאלנטה דווקא יכולה להיות מסופקת. האורחת הגיע בסגל חסר מאוד ולאציו ניצלה את זה כדי לשלוט בקצב ובמשחק, אבל לא להבקיע. השחקנים של מאוריציו סארי - עם איטלקי אחד בלבד בהרכב (צ'ירו אימובילה) הטיסו כדורים ליד המסגרת וגם פגעו פעם אחת בקורה, אבל לא הצליחו להכריע והם סופרים חמישה משחקי בית רצופים ללא ניצחון על היריבה מברגמו.

משחקים נוספים

ורונה - בולוניה 1:2
לוורונה: ג'אנלוקה קפרארי (38), ניקולה קאליניץ' (85). לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (14)

גנואה - אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully