וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו צפוי לפתוח בהרכב של קורצקי, אלפרד פצוע ויעדר

הפועל חדרה תנסה להמשיך במומנטום החיובי מול עירוני קרית שמונה (שבת, 18:00), הקשר שספק אם יעבור להונגריה יעלה ב-11. דראפיץ' יודע מה ישיב את קבוצתו למסלול הניצחונות

מחזור 19הסתיים22/01/2022
הפועל חדרה
  • פלקושצ'נקו (17)
  • מרמנטיני (48)
0
    עירוני קרית שמונה
    תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

    הפועל חדרה

    הקבוצה של מנחם קורצקי תארח מחר (שבת, 18:00) את הפועל קרית שמונה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון היפה נגד מ.ס.אשדוד במחזור שעבר. ההכנות של המאמן מנחם קורצקי למשחק התקיימו לצד האפשרות שהקשר מקסים פלקושצ'נקו יעבור לגירמוט מהליגה ההונגרית. נכון לעכשיו מתוכנן פלקושצ'נקו לקחת חלק במשחק מחר ואף לפתוח בהרכב.

    קורצקי יחסר את החלוץ סטיבן אלפרד, שסובל מפציעה ברגלו ולא יוכל לשחק. אלפרד קיבל היום זריקה באיזור הפציעה, אך הוא לא מתוכנן להיכלל בסגל. גם המגן השמאלי איבאיליו מרקוב בספק גדול למשחק בשל פציעה, כאשר דולב אזרואל מתוכנן לפתוח בעמדת המגן השמאלי. בקישור מתכנן קורצקי לשחק עם שלושת הקשרים תמיר גלזר, מנשה זלקה ומוחמד אוסמן, כאשר גוסטבו מרמנטיני יפתח כחלוץ בחלק הקדמי.

    "יש לנו הזדמנות להמשיך את היכולת הטובה אחרי המשחקים האחרונים", אמר המאמן קורצקי לקראת המשחק. "יודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה שעשתה שינוי ורואים את זה בכל משחק. אנחנו נבוא מוכנים, כי אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה ולברוח עוד יותר מהתחתית. המשחק הזה הופך להיות סופר חשוב מבחינתנו".

    על התקופה הטובה של קבוצתו: "ההשתחררות מהלחץ זה משהו שהיה חסר לנו. הניצחון בגביע עזר לנו לבטחון וזה בא לידי ביטוי גם בליגה ואני אשמח שזה ימשיך גם במשחק הקרוב. אנחנו לא נסכם שום דבר אחרי המשחק הזה, אבל ניצחון בהחלט יביא אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו, יותר קרוב לחלק העליון מאשר לתחתון ועדיין יהיו לנו עוד מטרות והרבה משחקים לעשות תוצאות יותר טובות".

    הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, אביב לין, עידו לוי, דולב אזרואל, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני.

    מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה. דני מרון
    הופעת פרידה? פלקושצ'נקו/דני מרון

    עירוני קרית שמונה

    אחרי התיקו המאכזב מול בית"ר ירושלים, בעירוני קרית שמונה רוצים לחזור למסלול הנצחונות כדי לבסס מקום בין שש הראשונות. במועדון היו שבעי רצון מכך שזיו מורגן לא ספג עונש הרחקה בפועל בבית הדין והבלם ימשיך בהרכב מחר.

    המאמן סלובודן דראפיץ' ביקש מחניכיו להגיע הרבה יותר מרוכזים בהגנה וסימן זאת כמפתח לניצחון. "אנחנו אמנם אחרי שני משחקים שלא ניצחנו, אבל אנחנו בכושר טוב, נראים טוב וברור לנו שזו תקופה קריטית", קבע שחקן בקבוצה.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, זיו מורגן, עלא ג'אפר, אובידיו ביק, רועי קהת, יוליוס סקה, סמואל בראון, מורגן פרייר, איתמר שבירו.

    עוד בוואלה!

    מקסים פלקושצ'נקו במגעים מתקדמים עם גיורי ההונגרית

    לכתבה המלאה

    טריוויה

    * שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות לא הניבו ניצחון ביתי, מאז ה-1:3 של עירוני קרית שמונה בינואר 2019 בליגה. הניצחון הביתי היחיד של הפועל חדרה היה מוקדם יותר באותה עונה: 0:1 משער של אסי גומה באוקטובר 2018.

    * עירוני קרית שמונה ספגה צמדים בכל אחד מחמשת משחקיה האחרונים (ארבעה בליגה ואחד בגביע) ומתוכם ניצחה רק את נוף הגליל 2:6 בחוץ.

    * סלובודן דראפיץ' פוגש את אחת היריבות האהובות עליו, כשהמאזן שלו כמאמן מול הפועל חדרה עומד על תשעה ניצחונות, תיקו והפסד. רק את הפועל רעננה ואת קבוצתו הנוכחית הוא ניצח יותר (10 פעמים).

    * חדרה עדיין לא קיבלה פנדל בעידן מנחם קורצקי, וסופרת יותר משנה ללא כדור עונשין מ-11 מטרים שנשרק לזכותה. האחרון היה בדצמבר אשתקד, אז שובל גוזלן החמיץ מול הפועל באר שבע (בבעיטה חוזרת אחרי החטאה של אונוריודה אודה). אגב, חדרה היא גם היחידה שלא נפסק העונה פנדל נגדה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 768

    משחקי המחזור ה-19:

    שבת, 15:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 17:20: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
    שבת, 19:50: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)

    שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully