וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה נדהמו מהשיבוץ של בר נתן, לם: "נקודות מול הגדולות זה בונוס"

20.1.2022 / 13:18

השופט שהתעמת עם המאמן במחזור הקודם שובץ גם למשחק מול מכבי תל אביב (שבת, 17:20, ספורט4) אך נדבק בקורונה והוחלף על ידי גל לייבוביץ'. דומביה מוצהב, צדק ישוב לסגל

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה תפתח בשבת סדרה של שלושה משחקים מול מוליכות הטבלה עם ביקור אצל מכבי תל אביב (17:20, ספורט4). בקבוצה נדהמו לגלות שדניאל בר נתן, שהתעמת עם בני לם במחזור הקודם בו שימש כשופט רביעי והוביל להרחקתו, שובץ לשמש כשופט ראשי בשבת, לפני שהבוקר התברר שהוא חיובי לקורונה והוחלף על ידי גל לייבוביץ'.

שיר צדק שהחלים ממחלה וסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים ישוב לסגל של נתניה, אך ייתכן שבצוות המקצועי יעדיפו לתת קרדיט לאותם 11 שפתחו בניצחון נגד סכנין, ולהישאר במערך של ארבעה שחקני הגנה במקום חמישה, כפי שנתניה היתה רגילה לשחק. הקשר אבובאקר דומביה מוצהב ולא ישחק.

את הקבוצה עזבו שני שחקנים: הבלם איאס מסאלחה עבר להפועל ראשון לציון והחלוץ מאמון קשוע חתם במ.ס. טירה.

בני לם, מאמן מכבי נתניה. דני מרון
כמה נקודות הם ייחלצו מהגדולות הפעם? בני לם/דני מרון

"הגיע הסיבוב השני וברור שכל קבוצה צריכה לעבור את הרצף של הקבוצות הגדולות", אמר לם לקראת המשחק. "יש לנו השבוע את מכבי תל אביב, שנמצאת בתקופה טובה יותר ממה שקיבלנו אותה בסיבוב הראשון, אבל גם מכבי נתניה נראית הרבה יותר טוב ממה שהיתה בתקופה האחרונה".

"אין סיבה לדאוג", הוסיף לם. "אנחנו מבינים שלקחנו ארבע נקודות בסיבוב הקודם במשחקים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובאר שבע. נשתדל לקחת נקודות גם הפעם, אולי יותר, אולי פחות, הכל יכול להיות. כל מה שניקח זה בונוס, אבל אני באמת מאמין בקבוצה שלנו. אנחנו בתקופה טובה ואין סיבה שלא נחזור עם נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully