וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית בודקת "כרטיס צהוב חשוד" של ארסנל

סוכנויות ההימורים פנו לרשויות לאחר שהבחינו כי התקבל סכום לא שגרתי על כך שיישלף כרטיס צהוב במשחק ליגה של התותחנים

תקציר מחצי גמר גביע הליגה: ליברפול - ארסנל 0:0/ספורט1

חשד חמור לגבי הטיית משחק לצורך הימורים לא חוקיים במהלך משחק של ארסנל העונה. ב-'The Athletic' פרסמו הערב (רביעי) כי בהתאחדות לכדורגל האנגלית חוקרים מקרה בו לפי החשד קיבל שחקן כרטיס צהוב במהלך משחק של התותחנים בפרמיירליג העונה (לא צויין איזה), ועשה זאת ממניעים שלא קשורים למשחק. לפי הדיווח, סוכנויות ההימורים הבחינו כי סכום גדול מאוד ולא שגרתי התקבל על ההימור כי כרטיס צהוב יישלף במהלך המשחק.

מההתאחדות האנגלית נמסר: "אנחנו מודעים למקרה ונבדוק אותו לעומק". באנגליה מודאגים מההימורים הנקודתיים, כלומר הימורים על מקרה ספציפי במהלך המשחק או דקה מסויימת לאורכו, כאשר הגופים האחראיים מתקשים לאתר פעולה של הטיה, בניגוד למקרים בהם מדובר בהימור על תוצאת משחק או זהות המנצחת.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
הטיית משחק לצורך הימורים? שחקני ארסנל/רויטרס

מעטים המקרים בהם נאלצו להתמודד עם מכירה או הטיית משחקים בליגה האנגלית, זאת לאור השכר הגבוה שמקבלים השחקנים בפרמיירליג. אחד משחקניה הגדולים של סאות'המפטון בשנות ה-90 מת'יו לה טיסייה הודעה באוטוביוגרפיה שכתב אחרי שפרש כי הוא ניסה פעם אחת "להרוויח כמו פאונדים" על הוצאת החוץ הראשונה באחד ממשחקיו בפרמיירליג. לה טיסייה ניסה לבעוט כדור מחוץ לתחומי המגרש במהלך 70 השניות הראשונות - בהתאם לתנאי אותו הימור - אך הניסיון הזה נמנע על ידי חברו לקבוצה.

אחרי פרסום המקרה, משטרת האמפשייר התייחסו לנושא, אך לא פתחו בחקירה לאור הקביעה כי "זה לא יעניין את הציבור ולא שווה את השקעת משאבי המשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully