וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש פה הרבה נטשות": הצגת השחקן השוביניסטית שהרגיזה את הרוסים

צסק"א מוסקבה החתימה את יוסוף יאזיג'י, במדינה סוערים מהסרטון שנמחק במהרה, יוצריו פוטרו מהמועדון: "זה לא ראוי ופוגעני"

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

צסק"א מוסקבה, מקבוצות הפאר של הכדורגל הרוסי, מדורגת במקום הרביעי בליגה עם פער של שמונה נקודות מזניט המוליכה. בניסיון לקרוא תיגר על תואר האליפות ביישורת האחרונה של העונה, או לפחות על הכרטיס שמוביל לליגת האלופות, הקבוצה מבירת רוסיה צירפה היום (רביעי) את יוסוף יאזיג'י. הקשר ההתקפי הטורקי של ליל הגיע בהשאלה עד לסוף העונה עם אופציית רכישה, אך במקום לעסוק בתרומתו המקצועית, רוסיה סערה היום בעקבות הדרך השערורייתית בה בחרה הקבוצה להציג את השחקן.

ברשתות החברתיות של צסק"א מוסקבה עלה סרטון עם שיחת צ'אט מפוברקת בין המועדון לשחקן, בה הקבוצה שולחת לטורקי מספר הודעות ללא מענה. בהמשך, הקבוצה שולחת הודעה בה רשום "יוסוף, זאת רוסיה, יש כאן הרבה נטשות", כאשר רק אז יאזיג'י עונה שהוא בדרך. העניין עורר זעם מכיוון שהשם "נטשה" הוא ביטוי בסלנג הטורקי לנערות ליווי רוסיות.

ההצגה השוביניסטית נמחקה מהר מאוד על ידי המועדון, אך זה היה מאוחר מדי, והמקרה עורר סערה רבה ברוסיה. לצסק"א לא נותרה ברירה אלא להתנצל, והעורכת הראשית בערוץ הטלוויזיה של המועדון, קטרינה קירילצ'בה, פרסמה את ההודעה הבאה: "אנו מתנצלים על סרטון ההצגה שפורסם על ידי צוות המדיה שלנו. במקור היה לנו תסריט אחר לסרטון, אבל בהיעדר השחקן לא היה ניתן לצלם את התיעוד שהיינו צריכים. בהתחשב במגבלת הזמן, חשבתי על תסריט אחר שהיה לא ראוי ואף פוגעני עבור רבים. אני מתנצלת בפני אוהדינו, בעיקר הנשים, ובפני יוסוף באופן אישי".

מנהל מחלקת המדיה של המועדון אף אמר כי כל מי שהיה מעורב בהכנת הסרטון פוטר מתפקידו. כעת יאזיג'י יקווה להרשים על הדשא, כדי שהדבר הכי זכור מהקדנציה שלו במועדון לא יהיה סרטון ההצגה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully