וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון גברה על בשיקטאש והשלימה 1:2 בסדרת הפלייאין

החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12)

לאחר שכבר הייתה עם הגב אל הקיר, השיגה הערב (רביעי) הפועל חולון את הכרטיס המיוחל לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. החבורה של גיא גודס ניצחה 68:74 את בשיקטאש במשוחק השלישי והמכריע בסדרת הפלייאין, והשלימה 1:2 ומהפך לאחר שהפסידה במשחק הראשון. הסגולים פתחו בצורה מעט מגמגמת בהתקפה, אך השתחררו ברבע השני וברחו ליתרון דו ספרתי.

הטורקים הצליחו לקזז את הפער החולוני, ומשחק של חתול ועכבר התפתח עד דקות הסיום, שם יכולת טובה של אדם סמית' (20) סידרה לנציגה הישראלית ניצחון דרמטי ואת המקום בשלב הבא. סמית' היה המצטיין של גודס, כאשר גם כריס ג'ונסון היה טוב מאוד (12). ג'ו רגלנד הוסיף 9 נקודות ו-7 אסיסטים וחולון, שהגיעה עד רבע הגמר במפעל בעונה שעברה, ממשיכה לשלב הבא, שם צפויה לפגוש חולון את גלטאסראיי, לודוויגסבורג הגרמנית והמנצחת בסדרה בין דיז'ון לריגה.

שחקן הפועל חולון אדם סמית'. דני מרון
אדריכל הניצחון המקומי. אדם סמית'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הטורקים פתחו טוב יותר והובילו 4:10 תוך חמש דקות. ההתקפה המקומית לא תפקדה, מה שגרם לגיא גודס להזעיק פסק זמן ראשון. פרדריק בורדיון קלע את השלשה היחידה של חולון ברבע, כאשר נקודות של אדם סמית' לקראת הבאזר הורידו את המארחת בפיגור 16:13 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

התעוררות מקומית בהובלת כריס ג'ונסון הטיסה את המארחת מפיגור 20:15 בתחילת הרבע ל-20:29 בסיומה של ריצת 0:14. רפי מנקו ואדם סמית' סייעו, וחולון כבר צעדה ביתרון דו ספרתי. שלשה של הטורקים 13 שניות להפסקה קבעה 37:30 לרעתם, כאשר בצד השני אדם סמית' קלע פעם נוספת על סף סיום הרבע, והוריד את הקבוצה של גיא גודס ביתרון 30:39 למחצית.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. דני מרון
בלט גם הוא בחולון. כריס ג'ונסון/דני מרון
אוהדי הפועל חולון. דני מרון
חגיגה בחולון/דני מרון

רבע 3:

הטורקים קלעו ארבע נקודות רצופות והורידו את הפער המקומי ל-5 בלבד, אך חולון שוב עלתה ליתרון דו ספרתי שהגיע כבר ל-38:53 לאחר שלשה של רגלנד. בשיקטאש לא התייאשה והגיבה בריצת 0:7, והורידה את ההפרש למינוס 8 בלבד. האורחת הצליחה להוריד עד 55:52, ובסיום הרבע השלישי הכל פתוח, כשחולון הוליכה 52:58.

רבע 4:

בדומה לרבע הראשון, שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה, כשהסל הראשון נקלע על ידי אדם סמית', שלוש דקות אל תוך הרבע המכריע. ריצת 0:7 של הטורקים החזירה אותם עד 61:59 בלבד. חולון לא נשברה ועלתה ל-61:70, כשתי דקות לסיום. האורחת שוב חזרה, והורידה עד 70:68. אדם סמית' נטל פיקוד, סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו, כאשר החטאה של קינן קיפאהי הפכה לנקודות בצד השני, והמשחק נגמר. 68:74 לחולון בסיום, והמארחת חגגה עם הקהל עלייה לשלב הטופ 16.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון עם מייקל קייזר. דני מרון
שמחה סגולה בסיום/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: אדם סמית' 20 נקודות, כריס ג'ונסון 12, סטיב זאק 10ף ג'ו רגלנד 9 ו-7 אסיסטים, פרדריק בורדיון 8, רפי מנקו 7, מייקל קייזר 6, ניב משגב 2.

הרבו לבשיקטאש: רונדיי הולינס-ג'פרסון 15 ו-9 אסיסטים, דדריק לוסון 13 ו-10 ריבאונדים, טרבון בלואט וקינן סיפאהי 11 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully