וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: גלבוע יוצאת לרוממה, באר שבע לראשון לציון

19.1.2022 / 16:00

משחקי השלמה (19:00): אחרי ההפסד להפועל חולון תקווה הקבוצה של אלעד חסין לנצח את האדומים מגן נר עם טיוס באטל. נועלת הטבלה מעיר היין רוצה ניצחון ביתי ראשון במשחק תחתית חשוב נגד הקבוצה מבירת הנגב

פלייר כדורסל: פרטיזן בלגרד - המבורג 77:102/ספורט1

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (חמישי) לפעילות עם שני משחקי השלמה. במשחק ממסגרת המחזור ה-12 תארח הפועל חיפה את גלבוע/גליל. במשחק מהמחזור ה-14, שנדחה במקור בשל קורונה אצל המארחת, תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון שטרם ניצחה העונה בבית.

טיוס באטל מצטרף להפועל/גלבוע גליל. דוברות הפועל גלבוע/גליל, אתר רשמי
יהיה זה שיצליח להעיר את גלבוע/גליל? באטל/אתר רשמי, דוברות הפועל גלבוע/גליל

הפועל חיפה - גלבוע/גליל (19:00)

הנתונים: אחרי שבעונה שעברה גלבוע/גליל ניצחה את הפועל חיפה בכל שלושת המפגשים, העונה הצליחו השחקנים של אלעד חסין לנצח את החבורה מגן נר. חוץ מהנציגות הישראליות באירופה, הפועל חיפה היא הקבוצה הפעילה ביותר בשבועות האחרונים כששיחקה שני משחקים בשבוע האחרון. בבית גלבוע/גליל רשמה ניצחון גדול במשחק האחרון, אבל בחוץ היא הצליחה לרשום ניצחון אחרון רק ב-6 בדצמבר.

במרכז ההתמודדות: טיוס באטל. הגארד-פורוורד החדש של גיא קפלן ינסה להיות זר שיצית את הקבוצה מחדש ויעזור לה להמשיך את המומנטום מהמשחק נגד ירושלים.

בכמה מילים: ההפסד הדרמטי להפועל חולון ברבע גמר הגביע הוציא קצת את הרוח מהמפרשים בהפועל חיפה, אבל האדומים עדיין נחושים להמשיך את התקופה האחרונה הטובה שלהם בליגה במשחק שיכול לקרב אותם לחלק העליון של הטבלה. הקבוצה של אלעד חסין עשויה לרשום לראשונה בסגל את וויל דניאלס, שהחל להתאמן איתה השבוע. בגלבוע היו מרוצים מהניצחון הגדול על הפועל ירושלים שהגיע יום אחרי ההודעה על הצטרפותו של עודד קטש כמנהל מקצועי, אך במועדון יודעים שהם חייבים למצוא את הדרך להמשיך את המומנטום גם ברוממה. טיוס באטל הצטרף במהלך השבוע שעבר, רוני הארל התלבש לבסוף במקומו של דרק קוק.

מאמן הפועל באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס. דני מרון
עדיין לא ניצח והפסד יקרב אותו למקום האחרון. ליבאדיוטיס/דני מרון

מכבי ראשון לציון - הפועל באר שבע (19:00)

הנתונים: שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה נגמרו בניצחון חוץ. יחד עם ההפסד לבאר שבע בסוף העונה שעברה, מכבי ראשון לציון עומדת על שישה הפסדי בית רצופים בליגה, והפסד נוסף יהפוך את הרצף לארוך בתולדות המועדון בליגת העל. הפועל באר שבע לא ניצחה בליגה מאז ה-4 בדצמבר, ולמעשה ניצחה משחק אחד בלבד בחודשיים וחצי האחרונים.

במרכז ההתמודדות: אנתוני בראון. הפורוורד החדש של הכתומים גורם להרבה ציפיות מעיר היין בדרך אולי ליציאה מהתחתית.

בכמה מילים: במכבי ראשון לציון לא קצרו את פירות שינויי המאמנים לפני קצת פחות מחודש אחרי שהקורונה דחתה את המשחקים נגד הפועל חיפה ואת המשחק הנוכחי נגד באר שבע. מאז ההפסד לגליל עליון בבכורה של דרור כהן ביצעו הכתומים ארבעה שינויים בסגל - קיילב ווסון, אנתוני בראון ויובל שניידרמן הצטרפו, נועם דוברת עזב, כשבמקביל גל קורונה פקד את הצווות המקצועי. במועדון יודעים שכל תוצאה חוץ מניצחון תהיה רעה מאוד. כריס קלייברן נשאר מחוץ לסגל. בבאר שבע נחושים לקטוע את התקופה הרעה, אך בניגוד לראשון לציון רק שיחררו שחקן, את גל גילינסקי, ולא צירפו. המאמן הקפריסאי כריסטופורוס ליבאדיוטיס עוד לא ניצח כמאמן הקבוצה, והפסד בבית מכבי יקרב את האדומים בצורה מאיימת למקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully