וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיוע של המנקה? ביתו של אקס מנצ'סטר יונייטד נשדד

העוזרת של מרקוס רוחו, שחקן בוקה ג'וניורס הארגנטינית בהווה, נעצרה בחשד למעורבות בגניבת שעונים, תכשיטים, מדליות ועוד, בזמן שהשחקן שהה במשחק בצ'ילה

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

העוזרת של אקס מנצ'סטר יונייטד, מרקוס רוחו, נעצרה אתמול (שלישי) בחשד למעורבות בשוד שאירע בביתו של הכדורגלן בלילה שבין שני לשלישי, בזמן שרוחו צפה מהיציע במשחק של קבוצתו הנוכחית בוקה ג'וניורס מול קולו קולו הצ'יליאנית.

שעונים, תכשיטים, כסף מזומן, מדליות וגם מכשיר אייפון נגנבו מביתו של שחקן ההגנה הארגנטינאי, כאשר על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, ההערכה היא שהפורצים כיבו את האזעקה באמצעות הקוד שלה ולא נגרם שום נזק לגדר המקיפה את הבית. אשתו של רוחו, אאוחניה לוסארדו, טענה בפני החוקרים כי העוזרת של המשפחה בילתה זמן רב בניקיונות באזור שבו המשפחה שמרה את החפצים יקרי הערך.

מרקוס רוחו שחקן מנצ'סטר יונייטד אוכל בננה. GettyImages
חושד במנקה. רוחו במדי מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

לא בדיוק ברור מה שווי הסחורה שנשדדה, אולם ככל הנראה מדובר בסדר גודל גבוה. רוחו, שעזב את מנצ'סטר יונייטד לטובת בוקה ג'וניורס בחודש פברואר האחרון, לא סיפק את תגובתו למאורע, אך אישר אותו דרך הרשת החברתית. ראוי לציין כי השוד אירע בשכונה פרטית סגורה שיש בה אבטחה: "מתבקש שהרשויות יחקרו כיצד דבר כזה קורה במקום כזה", נכתב בפוסט ששיתף רוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully