וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם שוברת שיאים ומהלכת אימים על הצ'מפיונשיפ: "חיה מזן אחר"

הקוטג'רז הבקיעו 19 שערי ליגה בשבוע, לי בוייר שספג מהם שישייה: "אי אפשר לעצור את העוצמה, את הכוח, את האיכויות שלהם"

תקציר. פולהאם - בירמינגהאם סיטי 2:6/ספורט1

עם כל הכבוד לריצה הפנטסטית של מנצ'סטר סיטי בראש הפרמיירליג, באנגליה מדברים היום (רביעי) בעיקר על מוליכת ליגת המשנה. פולהאם הביסה אתמול את בירמינגהאם 2:6 והפכה לקבוצה האנגלית הראשונה מזה 88 שנה שמבקיעה שישה שערים או יותר בשלושה משחקי ליגה רצופים. האחרונה שעשתה זאת הייתה צ'סטר סיטי בעונת 1933/34.

הקוטג'רז הביסו את רדינג 0:7 ביום שלישי שעבר, המשיכו ל-2:6 על בריסטול סיטי ביום שבת ושלושה ימים לאחר מכן ניצחו בתוצאה זהה את בירמינגהאם. 19 שערי ליגה בתוך שבוע, וואו.

החבורה של מרקו סילבה כבר הביסה מוקדם יותר העונה 0:7 את בלקבורן וגם כבשה חמישייה וכמה רביעיות. אחרי 26 מחזורים היא מוליכה את טבלת הצ'מפיונשיפ, נראית בדרך הבטוחה חזרה לפרמיירליג ובעיקר מפציצה. 70 שערים ב-26 משחקים!

שחקני פולהאם חוגגים עם אלכסנדר מיטרוביץ'. Naomi Baker, GettyImages
גם כשמיטרוביץ' סוף סוף נעצר, האחרים מפציצים/GettyImages, Naomi Baker

אף קבוצה לא כבשה יותר מ-100 שערים בעונת צ'מפיונשיפ מאז מנצ'סטר סיטי מודל 2001/2, שהבקיעה 108 - 6 מהם של איל ברקוביץ'. אבל פולהאם נמצאת בקצב של 123 שערים. הבעיה מבחינת היריבות היא שגם כשאלכסנדר מיטרוביץ' - מלך השערים עם 27 כיבושים בינתיים - נעצר, האחרים עושים את העבודה. אתמול זה מה שקרה לבירמינגהאם.

מאמן בירמינגהאם, לי בוייר אמר אחרי ה-6:2: "אי אפשר לעצור את העוצמה, את הכוח, את האיכויות של פולהאם. זו קבוצה עם איכות בכל חלק במגרש, זו חיה מזן אחר. יש לי קבוצה של שחקנים שתמיד נותנים הכול, אבל לא משנה מה עשינו היום, פשוט לא הצלחנו להתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully