וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צא לנו מהמדינה, כושי!": אקס מכבי תל אביב הותקף בסין

בשל עימות בינו לשחקן מהקבוצה שלהם, אוהדי ליאונינג זעמו על סוני ווימס וקראו לעברו קריאות גזעניות. שחקן NBA לשעבר תמך בו: "זה גורם לכל כך הרבה כאב"

פלייר כדורסל: פרטיזן בלגרד - המבורג 77:102/ספורט1

סוני ווימס אמנם פורח בליגה הסינית מאז שעבר אליה ב-2018, כאשר בעונה הנוכחית הוא רושם ממוצעים של 15.6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים למשחק, אבל ביום חמישי האחרון אקס מכבי תל אביב עמד במרכזה של סצנה לא נעימה שכללה מתקפה גזענית נגדו ותועדה בסרטון שהופץ ברשת החברתית.

ווימס בן ה-35 הגיע עם קבוצתו גואנדונג למשחק חוץ נגד ליאונינג, אשר במהלכו התעמת עם שחקן היריבה האן דג'ון, דבר שהוביל להרחקת השניים מהמשחק. לאחר ההתמודדות חיכו מספר אוהדים לווימס בסמוך לאוטובוס הקבוצה האורחת, וצעקו לו "כושי, צא החוצה מסין!". שחקן מכבי תל אביב לשעבר לא הגיב למתקפה וגם סירב להתייחס אליה כשפנו אליו מרשת CNN.

"כושי, צא החוצה מסין": צפו באוהדים מגדפים את ווימס

ביום שאחרי המשחק הוציאה הנהלת הליגה הסינית הודעת גינוי לאלימות המילולית כלפי האמריקאי, וקראה לאוהדים להימנע מה"התנהגות לא אתית ושימוש בשפה וולגרית". גם שתי הקבוצות גינו את המעשה, ומי שתמך בווימס ברשת החברתית היה שחקן ה-NBA לשעבר, ג'רמי לין: "האלימות כלפי ווימס חסרת כבוד, הקללות האלה גורמות לכל כך הרבה כאב ושנאה, שאני לא מסוגל לשתוק על זה", כתב הגארד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. GettyImages
מתקפה מכוערת. סוני ווימס במדי מכבי ת"א/GettyImages

כזכור, ווימס הגיע לישראל ב-2016 ובחצי עונה בלבד הספיק לייצר רעש גדול בעיקר בשל התנהגותו מחוץ למגרש. מעבר ליכולת הרעה שלו על הפרקט, הסווינגמן לכאורה הוביל לפילוג בחדר ההלבשה, כאשר בחודש ינואר הוא נזרק לאחר שסירב לעבור בדיקת סמים ועורר סקנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully