וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן שחקנים או מאמן שוערים? ההחתמה החדשה של מכבי תל אביב

פאבול הרנצ'יאריק הסלובקי, שמונה למאמן השוערים החדש של מכבי תל אביב עד תום העונה, הוא גם סוכן כדורגלנים מורשה שהקים סוכנות ב-2012 ולפי האתר שלה, ייצג בעבר את גל שיש ואחרים. אלכסנדר אובארוב יחזור לנוער

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של פאבול הרנצ'יאריק הסלובקי למאמן השוערים החדש של הקבוצה. הרנצ'יאריק בן ה-36 חתם עד סוף העונה ואלכסנדר אובארוב ישוב לתפקד כמאמן השוערים של קבוצת הנוער.

הרנצ'יאריק שיחק תקופה קצרה כשוער ופרש בגיל צעיר. בהמשך שימש כמאמן השוערים של נבחרת הנשים של סלובקיה וגם של סלובן ברטיסלבה בשנים 2015-2017. מתחילת 2018 עד אמצע 2021, נשא בתפקיד זהה בבנגקוק יונייטד התאילנדית.

מלבד העיסוק שלו כמאמן שוערים, הרנצ'יאריק הוא גם סוכן כדורגלנים מורשה מטעם פיפ"א, שב-2012 הקים את socceragency. על פי האתר של הסוכנות, הוא ייצג כמות נכבדה של שחקנים, ביניהם שחקן העבר הישראלי גל שיש כשזה שיחק בוולין לוצק האוקראינית. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי הוא לא משמש כסוכן שחקנים פעיל מאז 2015.

כשחבש את הכובע של מאמן שוערים, הרנצ'יאריק עבד בצמוד לדומיניק גריף, שהיום לובש את מדי נבחרת סלובקיה ונרכש בקיץ על ידי מאיורקה. גריף אמר בריאיון לפני כמה חודשים: "פאבול הוא אדם נהדר ומאמן מצוין. הוא התחיל לאמן אותי כשהייתי בן 16 והוא היה עבורי בתקופות מסוימות יותר יותר ממאמן, ממש דמות אב. היחסים בינינו חמים עד היום. השיטות שלו לא שגרתיות, הוא מביא המון חידושים ואלמנטים מודרניים. ההקפדה שלו על הפרטים הרגיזה אותי לא פעם".

פאבול הרנצ'יאריק. אתר socceragency, צילום מסך
הפרופיל של הרנצ'יאריק באתר של הסוכנות שהקים/צילום מסך, אתר socceragency

5 משחקי הליגה הקרובים של מכבי תל אביב

מכבי נתניה (בית)
מ.ס. אשדוד (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)
הפועל תל אביב (חוץ)
הפועל חיפה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully