וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדורטמונד מודעים לפספוס: "המועמדת לזכייה כבר הייתה בחוץ"

מרקו רויס וחבריו הובכו על ידי סט. פאולי בשמינית גמר הגביע ולא יזכו בו שנה שנייה ברציפות, לראשונה מאז 2006/7: שתי הגדולות מחוץ לרבע הגמר. רוזה: "אני פשוט כועס"

תקציר: סט. פאולי - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט1

סנסציה גדולה סיפק אמש (שלישי) הגביע הגרמני, בו מוליכת ליגת המשנה סט. פאולי הדיחה בשמינית הגמר את המועמדת הבכירה לתואר: בורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים, שזכו במפעל אשתקד, נכנעו 2:1 בחוץ ואיבדו הזדמנות גדולה להוסיף עוד גביע לארון, כאשר לראשונה מאז עונת 2006/7 הן דורטמונד והן באיירן מינכן לא ישחקו ברבע הגמר.

"לא עלינו לשחק כמו במשחק גביע בדקות הראשונות", הודה המאמן מרקו רוזה, שקבוצתו נקלעה לפיגור כבר בדקה הרביעית. "בתנאי המגרש שהיו ועם היריבה החזקה שפגשנו אתה נקלע לצרות. אין הסברים ואין תירוצים. סט. פאולי כבשה בהתקפה הראשונה שלה. אנחנו חייבים לעשות קפיצת מדרגה כקבוצה, זה מה שנעבוד עליו עכשיו. להשקיע את כל האנרגיות מהפתיחה, כי זה משחק על תואר. זה מטופש שלא עשינו זאת".

מאטס הומלס, ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
הדחה מביכה לבורוסיה דורטמונד. הולאנד והומלס/GettyImages, Stuart Franklin

דורטמונד הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, כולל 1:5 גדול על פרייבורג ביום שישי האחרון, אך ייתכן שההתעסקות הגדולה בעתידו של הכוכב ארלינג הולאנד פגעה בפוקוס של מחזיקת הגביע, במיוחד לאחר הריאיון שהעניק הנורבגי בתום המשחק האחרון בבונדסליגה. סט. פאולי, שדווקא התייצבה לשמינית הגמר אחרי שלושה מחזורים רצופים בהם לא הצליחה לנצח, ניצלה את חוסר הריכוז של היריבה והובילה 0:2 כבר בדקה ה-40, הודות לשער עצמי של אקסל ויטסל. בהמשך צימק הולאנד בבעיטת עונשין מ-11 מטרים ודורטמונד חיפשה את השוויון שוב ושוב, אבל סט. פאולי עמדה בלחץ והעפילה לרבע הגמר לראשונה זה 16 שנים.

"אני פשוט כועס. הגביע הוא הזדמנות לזכות בתואר ובאופן כללי אנחנו בכושר טוב", המשיך רוזה. "פשוט נתנו להם את המשחק ב-10 הדקות הראשונות. נאלצנו לרדוף אחרי היריבה כשידענו בדיוק מה מצפה לנו כאן. אנחנו סופר מאוכזבים", סיכם המאמן, שינסה כעת לסגור את פער 6 הנקודות מבאיירן מינכן בליגה.

ארלינג הולאנד, שחקן בורוסיה דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
שער מצמק שלו לא הספיק. ארלינג הולאנד/GettyImages, Stuart Franklin

הקפטן של דורטמונד, מרקו רויס, הביע גם הוא מודעות להזדמנות שהתפספסה, במיוחד כשבאיירן מינכן כבר הודחה בסיבוב הקודם: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו שלא הבאנו את היכולת מהמשחקים האחרונים. כואב לאבד כזו הזדמנות להגיע לגמר פעם נוספת, כשהמועמדת האבסולוטית לזכייה כבר הייתה בחוץ. זה יום רע, התעוררנו מאוחר ואנחנו יוצאים בטעם מר, כי הייתה לנו שוב הזדמנות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully