וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חכים זייש לא חגג את השער שכבש לצ'לסי? "העביר מסר למאמן"

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 8:25

צ'לסי המאכזבת הסתפקה ב-1:1 מול ברייטון, התגובה של המרוקני הגבירה את המתיחות, טוכל מנסה להרגיע ולהסביר, אבל הפרשנים טוענים: המחווה המחישה את הבעיה בקבוצה

תקציר: ברייטון - צ'לסי 1:1/ספורט1

צ'לסי רשמה אתמול (שלישי) משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון בתום 1:1 מול ברייטון, במשחק בו הציגה יכולת חלשה מאוד. אלופת אירופה סובלת לאחרונה לא רק מיכולת חלשה, אלא גם ממתיחות פנימית, שהתבטאה בציטוטים של רומלו לוקאקו והביקורת הפומבית של תומאס טוכל על החלוץ הבלגי, ואתמול היה זה חכים זייש שכבש ולא חגג.

ההתנהגות של זייש גררה תגובות, ולא רק מאוהדי צ'לסי, שתהו מדוע המרוקני נשאר אדיש אחרי השער היפה. ג'ול קול, כיום פרשן ובעבר שחקן צ'לסי, התאכזב מהתגובה של זייש ואמר: "בשביל זה אתה משחק, להבקיע. זה נכון שהוא שחקן כישרוני, והוא ממעט לשחק, הליגה האנגלית שונה מאוד מההולנדית, אבל לא לחגוג? זה לא נראה טוב. אם הוא היה איתי בקבוצה, הייתי מעיר לו". הפרשן גלן מארי אמר: "התאכזבתי מזה שהוא לא חגג. כשאתה חוגג עם האוהדים, זה נותן מכת אנרגיה לקבוצה שלך, 10 דקות של דחיפה, שבהן צ'לסי יכלה לגמור את המשחק. היא הייתה זקוקה לזה. זה איזשהו מסר שהוא העביר לחברים שלו, וזה השפיע". קול הוסיף: "כשאתה חוגג שער ורץ לאוהדים, אתה אומר שעבדת קשה כל השבוע, עמדת בתוכנית המשחק ובאנג, כבשת. עכשיו הוא חושב שאולי הוא העביר מסר למאמן שלו, אבל המסר צריך להיות רק השער עצמו, לא החגיגה. הוא אמור ליהנות".

שחקן צ'לסי חכים זייש לא חוגג אחרי השער שכבש. GettyImages
ככה מגיבים לשער כל כך חשוב? זייש/GettyImages
תומאס טוכל מאמן צ'לסי. רויטרס
ממשיך לקרטע. טוכל/רויטרס

מאמן צ'לסי תומאס טוכל התייחס ליכולת החלשה של הקבוצה שלו ואמר: "נראינו עייפים ואנחנו באמת עייפים. ידענו שברייטון תהיה מוכנה מאוד, היה לה זמן להתכונן ואפשר היה לראות בסיום איזה חגיגות היו פה באצטדיון כאילו שהם ניצחו. זה מה שאתה מתמודד מולו. ניסינו הכול, אבל אפשר היה לראות שאנחנו עייפים מנטאלית ופיזית. אנחנו צריכים כמה ימי מנוחה. השחקנים צריכים ימי מנוחה, אין פתרון אחר. לא ראיתי הרבה קבוצות ששלטו מול ברייטון במשך 90 דקות. היא משחקת כדורגל אמיץ ושולחת הרבה שחקנים לרחבה כדי לייצר מצבים. כמובן שאם היינו מנצלים חצאי מצבים ועולים ל-0:2 אז היה משחק אחר. כרגע קשה לי להיות נוקשה מדי עם השחקנים כי אני יודע מה קורה".

על העובדה שזייש לא חגג אחרי השער שלו אמר טוכל: "אני שמח. הוא יכול לכבוש עוד 20 שערים ולא לחגוג, אין לי בעיה. ברור שהשחקנים ידברו ולא יאהבו את זה שאנחנו אומרים שאנחנו מצפים ליותר מהם. אפילו בחגיגות השער אפשר לראות שהשחקנים עייפים, זו הייתה תחושת הקלה יותר משמחה. כך אני מרגיש את הקבוצה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully