וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "למה מסי לא בחר בי? תשאלו אותו, לא כועס עליו"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 18:44

שחקן השנה של פיפ"א התייחס לעובדה שסגנו לא בחר בו בין שלושת שחקני השנה ואמר: "לשחק עם הולאנד? לא יודע אם זה אפשרי"

תקציר: קלן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי קיים מסיבת עיתונאים אחרי הזכייה בפרס שחקן השנה של פיפ"א, בפעם השנייה ברציפות. החלוץ הפולני התייחס לעתידו, לעובדה שליאונל מסי לא בחר בו בין השלושה הראשונים ולסוגיות נוספות.

לבנדובסקי אמר על מסי: "אתם יכולים לשאול אותו למה הוא לא בחר בי. אני חושב שהוא בחר בי במקום השני בכדור הזהב והפעם זה היה שונה. אני לא יכול להגיד יותר מזה. אני הצבעתי לו במקום השני. כשרואים מה הוא אמר עליי בטקס כדור הזהב, אלה היו מילים נחמדות וזה היה נחמד מאוד מצידו. תצטרכו לשאול אותו, זו ההחלטה שלו ואני צריך לכבד אותה, אני לא כועס עליו".

על עתידו אמר לבנדובסקי: "כשאתה משחק טוב, זה לא משנה אם אתה בקבוצה כזו או אחרת, אני תמיד רוצה לעשות את המיטב וכל השאר זה ספקולציות. אני צריך להישאר רגוע ומרוכז. השיאים של גרד מולר גם עוזרים לי להשתפר כי אני רוצה גם להשיג אותם. אם יש שיא לשבור, אני תמיד רוצה לנסות. לשבור את השיא על 365 שערי בונדסליגה זה קשה מאוד, אני לא חושב על זה כרגע".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם יוליאן נאגלסמן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
"קשה לדעת מתי אפרוש". לבנדובסקי עם נאגלסמן והפרס/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

כשנשאל מתי הוא מתכנן לפרוש אמר החלוץ: "קשה לדעת. אני לומד מחדש את הגוף שלי בכל יום. תמיד אתה יכול לדחוף את עצמך עוד יותר קדימה, ואני עושה את זה. בגיל 33 אני מרגיש בכושר טוב מאוד".

על השמועות כי באיירן מינכן מעוניינת בארלינג הולאנד אמר לבנדובסקי: "אני אדם סבלני. אני מבין כדורגל ואת הפן העסקי של כל הצדדים. אני מבין את שני הצדדים וזה לא שהחוזה שלי נגמר בקיץ. אני נשאר רגוע ולא נלחץ. אם אני יכול לשחק עם הולאנד ביחד? אם נתאמן ביחד אוכל להגיד יותר. הוא שחקן שונה ממני וברמה גבוהה מאוד. אני שמח שהוא משחק בבונדסליגה ומראה כמ הוא טוב".

לבנדובסקי הסביר את הבחירה שלו עצמו (ז'ורז'יניו ראשון, מסי שני, רונאלדו שלישי) ואמר: "אני תמיד מסתכל על שחקני התקפה, אבל ז'ורז'יניו זכה בהמון וזה משמעותי. אתה צריך להישאר ניטרלי. ז'ורז'יניו כבש שערים חשובים והראה סגנון נהדר. אין צורך להרחיב לגבי מסי ורונאלדו".

על העובדה שלא זכה בכדור הזהב אמר לבנדובסקי: "לכל תואר יש חוקים שונים. בשבילי תמיד חשוב יותר כשהשחקנים והמאמנים בוחרים. זה שווה יותר מאשר כששחקנים ומאמנים לא בוחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully