וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים ודאבור הובסו והודחו מהגביע, גלדבאך הופתעה

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 0:14

הישראלי נכנס בדקה ה-46 וספג 4:1 מפרייבורג בשמינית הגמר. הקבוצה שהעיפה את באיירן הובסה 3:0 בידי האנובר מליגת המשנה. אוניון ניצחה 2:3 בדרבי, גם לייפציג עלתה

תקציר: לייפציג - הנזה רוסטוק 0:2/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע הגרמני מגיעים הערב (רביעי) לסיומם והפתעה גדולה כבר נרשמה. בורוסיה מנשנגלדבאך, שהעיפה את באיירן מינכן מהמפעל עם 0:5 בלתי נתפס באוקטובר, חטפה היום שלישייה מהאנובר מליגת המשנה וסיימה את דרכה. כך, בלי באיירן מינכן ודורטמונד שעפו, הפייבוריטית לזכות היא ר.ב לייפציג, שהערב גברה בביתה 0:2 על הנזה רוסטוק, גם היא קבוצה מהבונדסליגה השנייה.

הופנהיים הובסה 4:1 על ידי פרייבורג וסיימה גם היא את דרכה במפעל. מונס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-46, אך לא הצליח לסייע לחבריו. אוניון ברלין עלתה גם היא לאחר 2:3 בדרבי על הרטה.

יוסוף פאולסן, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. Boris Streubel, GettyImages
יש להם סיבה לחגוג. פולסן ולייפציג/GettyImages, Boris Streubel

ר.ב. לייפציג - הנזה רוסטוק 0:2

השוורים סוף סוף רשמו ניצחון חוץ בליגה בשבת האחרונה עם 0:2 בחוץ על שטוטגרט, במה שהיה ניצחונם השני ברציפות בבונדסליגה, והערב הם הבטיחו את מקומם בשלב שמונה האחרונות ולמעשה הפכו לפייבוריטים הגדולים לזכות במפעל אחרי שבאיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד כבר מצאו את עצמו בחוץ. מול המדורגת 15 בליגת המשנה שנמצאת בסכנת ירידה ממשית, המקומים עלו ליתרון מאוד מהיר משער של יוסוף פולסן כבר בדקה השישית ואת ההתמודדות הכריע דני אולמו עם שער בדקה ה-82.

עוד בוואלה!

לבנדובסקי אחרי הזכייה בשחקן השנה של פיפ"א: "כבוד עצום, תחושה מדהימה"

לכתבה המלאה
לארס שטינדל, שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך מאוכזב. Stuart Franklin, GettyImages
נתנו חמישייה לבאיירן מינכן ועפו מול קבוצה מליגת המשנה. שטינדל מאוכזב/GettyImages, Stuart Franklin

האנובר - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

באוקטובר האחרון, אפשר לומר שכנגד כל הסיכויים, בורוסיה מנשנגלדבאך היממה את היבשת כולה כשניצחה 0:5 את באיירן מינכן והדיחה אותה מהגביע. הערב המדורגת 12 בבונדסליגה התארחה אצל המדורגת 12 בבונדסליגה השנייה, ומצאה את עצמה מחוץ לגביע. כבר בדקה הרביעית מקסימיליאן בייר העלה את המקומיים ליתרון, שהוכפל בחלוף 22 דקות מפנדל מדויק של סבסטיאן קרק. גלדבאך ביצעה חילוף בהפסקה בניסיון לחזור ולכר הדשא עלו הכוכבים בריל אמבולו ודניס זקאריה, אבל בייר כבר בדקה ה-51 השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. 0:3 אדיר להאנובר.

שחקן הופנהיים מונס דאבור מול שחקן פרייבורג פיליפ לינהארט. רויטרס
הופנהיים הודחה. דאבור/רויטרס

הרטה ברלין - אוניון ברלין 3:2

האורחת המשיכה במומנטום, ולאחר שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים בבונדסליגה, השלימה אוניון ניצחון שני העונה על יריבתה העירונית בדרך לרבע גמר הגביע. אנדראס פוגלסהאמר כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-11, בדקה ה-50 שטארק השווה עבור הרטה בשער עצמי, כשארבע דקות לאחר מכן ראני חדירה החזיר טובה והחזיר להרטה את היתרון בשער עצמי משלו. דקה לאחר מכן רובין קנוש כבש לשער הנכון והעניק 1:3 לאורחת. שעק מצמק של הרטה חמש דקות בתוך תוספת הזמן לא שינה את זהות המנצחת, והמארחת מסיימת את דרכה בשמינית הגמר.

צפו בהופנהיים מובסת ועפה מהגביע

תקציר: הופנהיים - פרייבורג 4:1/ספורט1

הופנהיים - פרייבורג 4:1

לאחר שאיבדו גובה בליגה עם ההפסד לאוניון ברלין בשבת, קיוו מונס דאבור וחבריו לרוות מעט נחת בגביע אך חטפו רביעייה וסיימו את דרכם במפעל כבר בשמינית הגמר. וינצ'נזו גריפו כבש צמד במחצית הראשונה (10 ו-35, בפנדל) לזכות האורחת והציב אותה בעמדה מצוינת בירידה להפסקה. מונס דאבור ואנדריי קרמאריץ' עלו מהספסל ונכנסו בפתיחת המחצית השנייה, ושבע דקות לאחר מכן הצליחה המארחת להשיג את השער המצמק כאשר ניקו שולטרבק כבש שער עצמי (53). שתי דקות לאחר מכן שאיפות החזרה של הופנהיים קיבלו מכה עם שער של קווין שאדה. בדקה ה-68 הוסיף ארמדין דמירוביץ' את הרביעי לזכות פרייבורג, וסגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully