וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תגיע הביתה בשלום". דו"ח שיפוט חמור נגד הפועל אום אל פאחם

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 14:21

אנשי המועדון והמאמן מוטי איוניר יעמדו לדין בעקבות האירועים בסיום התיקו נגד רמת השרון: "אמרו לי 'זה הסוף שלך, קוקסינל'"

דו"ח שיפוט חמור של השופט דרור כהן, שניהל אתמול (שני) את ההתמודדות בין הפועל אום אל פאחם להפועל ניר רמת השרון בליגה הלאומית, שהסתיימה ב-1:1.

באום אל פאחם רתחו אחרי שהשופט התעלם לטענתם מעבירה שבוצעה במהלך שהוביל לשער השוויון של הפועל ניר רמת השרון ובאצטדיון גרין התחוללה מהומה, כשבין היתר שחקני המארחת מאיימים לרדת מהמגרש. המשחק חודש בסופו של דבר, אבל בסיום אירעו עימותים קשים.

מוטי איוניר, מאמן הפועל אום אל פאחם. לירון מולדובן
בית הדין מחכה. איוניר/לירון מולדובן

בדו"ח השיפוט כתב כהן: "בדקה ה-66 ירדו לכר הדשא חברי הנהלה של קבוצת אום אל פאחם ובתוכם מחאג'נה מחמוד ואבו שלמה. הם ביקשו מהשחקנים לרדת מכר הדשא ואמרו: 'תתבייש לך... מכרת את המשחק... כל פעם אתה מזיין אותנו, נדאג שלא תגיע הביתה...".

כהן הוסיף: "בסיום המשחק מוטי איוניר, מאמן אום אל פאחם, סינן לעברי 'אתה תראה בטלוויזיה הכול, אני אדאג לקרוע אותך בטלוויזיה... לאחר שיצאנו מהאצטדיון חיכו לנו גורמים המזוהים עם הנהלת אום אל פאחם וביניהם מחאג'נה מחמוד שאמר: 'אתה קוקסינל מקבל בתחת, אני אדאג לפרק אותך, לא תגיע הביתה בשלום, זה הסוף שלך".

בעקבות הדו"ח החמור, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הפועל אום אל פאחם לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית בנסיבות מחמירות, התפרעות תגרה ותקיפה. מחאג'נה מוחמד יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת, איום והעלבת שופט וגם מוטי איוניר יעמוד לדין בגין העלבת שופט ואיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully