וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השיפור מול אשדוד: איבאילו מרקוב עשוי להישאר בחדרה

18.1.2022 / 12:01

המגן הבולגרי כבר התבקש למצוא קבוצה חדשה, אבל היכולת והמחוייבות שהפגין בניצחון האחרון הובילו לחשיבה מחודשת לגביו

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

האם איבאילו מרקוב יישאר בכל זאת בהפועל חדרה? המגן הבולגרי כבר קיבל לפני שבוע וחצי הודעה מראשי המועדון והצוות המקצועי, הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה עד תום חלון ההעברות הנוכחי. אולם ביומיים האחרונים, ובעקבות יכולתו המצויינת במחצית השנייה נגד אשדוד, נראה כי מרקוב יקבל צ'אנס נוסף ויישאר בכל זאת בקבוצה.

בחדרה סיפרו כי מיד בסיום המשחק נגד אשדוד, המגן הבולגרי נראה נרגש מאוד בחדר ההלבשה ואף מירר בבכי, כחלק מהתפרצות הרגשות שעברה עליו, תוך שהוא מספר לאנשי הקבוצה על רצונו להישאר. בחדרה העריכו מאוד את העובדה שבעקבות החוסרים הרבים, צורף מרקוב לסגל ואף נקרא אל הדגל במחצית השנייה ועלה לשחק במלוא הרצינות, למרות שכבר ידע שהוא מיועד לשחרור. המגן היה אחד המצטיינים בחצי השני בו הצליחה חדרה להבקיע את שער הניצחון וכעת כאמור, הוחלט בצוות המקצועי לחשב מסלול מחדש ויש סיכוי גבוה שהוא יישאר עד סיום העונה.

איבאילו מרקוב שחקן הפועל חדרה בחימום. דני מרון
הפגין רצינות ומחוייבות. מרקוב/דני מרון

בחדרה מקווים כעת שהניצחון על אשדוד יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. עד לסיום הסיבוב השני נותרו עוד שמונה מחזורים, כאשר בחמישה מתוכם תשחק חדרה בבית ובמועדון מאמינים שהדבר יכול לסייע לקבוצה לתפוס את אחד הכרטיסים בקרב על הפלייאוף העליון
.
בשבת תארח חדרה את הפועל קרית שמונה, כאשר לסגל ישוב דיא לבאבידי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully