וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אשכנזי מלהיב את מכבי נתניה, פלאמן גלאבוב סיכם

הקשר השתלב במהירות על ומחוץ למגרש וסייע לקבוצה לנצח את סכנין: "ידענו היטב למה אנחנו נלחמים עליו". הבלם הבולגרי בדרך

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה גברה אמש (שני) 0:1 על בני סכנין ורשמה את אחד הניצחונות המשמעותיים שלה העונה. כפי שאמר המאמן בני לם לשחקניו לפני שריקת הפתיחה, בנתניה סימנו את המשחק הזה כרגע מפתח בעונה. הפסד נוסף אמש היה לוקח את הקבוצה למאבקי תחתית, אך הניצחון החשוב שהושג אמש, קירב אותה כעת מרחק נקודה אחת בלבד מסכנין וקרית שמונה שמדורגות במקומות החמישי והשישי.

מי שקיבל את מירב המחמאות הוא כמובן שחקן הרכש יובל אשכנזי, שפתח בהרכב והראה הרבה ניצוצות מהיכולות שלו. "ידענו כל הזמן למה אנחנו נלחמים להביא את יובל לקבוצה", אמרו בנתניה, "מלבד התרומה המקצועית שלו, מדובר באישיות נהדרת ובמנהיג אמיתי שיעזור לנו גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה".

גורמים בקבוצה העידו שאשכנזי הצליח להשתלב במהרה במועדון ולמרות שהתאמן אימונים ספורים עם הסגל, החליט המאמן לם לתת לו אמש את חולצת ההרכב.

"אני חושב שהיה משחק טוב מאוד שלנו", סיכם אשכנזי בסיום, "יכולנו לכבוש עוד שערים, אבל אנחנו מסתפקים בניצחון הזה, שהיה מאוד חשוב למועדון, לקהל הזה ולכל הקבוצה. אני שמח שבאנו כל השחקנים יחד ונתנו 200 אחוז וזהו, עכשיו כבר מתקדמים הלאה".

אשכנזי נשאל לגבי השתלבותו בקבוצה והשיב: "אני חושב שהשילוב היה טוב מאוד, יש פה שחקנים מצויינים, צוות מדהים, הנהלה מדהימה ואנחנו צריכים להמשיך קדימה, ללמוד ולהשתפר".

יובל אשכנזי, שחקן מכבי נתניה. דני מרון
לא נדרשת תקופת התאקלמות. יובל אשכנזי/דני מרון

בנתניה שיבחו גם את חוליית ההגנה ששמרה על רשת נקייה, והחל ממחר יחלו ההכנות לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי תל אביב המשתפרת, בשבת בבלומפילד. בוריס אנו, שהיה שחקן הרכב קבוע והתאושש מקרע בשריר הירך האחורי, חזר אמש לסגל ואף קיבל דקות כמחליף במחצית השנייה. אנו ואשכנזי יגבירו כעת את התחרות הגדולה שתהיה על חולצת ההרכב בקישור, לצידם של יובל שדה, אביב אברהם ושחקנים נוספים.

הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב סיכם את תנאיו לשנה וחצי ואמור לנחות בשבוע הבא. גלאבוב בן ה-26 יגיע מצסק"א סופיה שבה הוא שיחק בשנתיים וחצי האחרונות ונתניה תשלם עבורו כ-50 אלף דולר. בצוות המקצועי רוצים לצרף גם חלוץ זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully