וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנדו: "לא עשיתי פרובוקציה, הקללות של מאיר באו משום מקום"

18.1.2022 / 8:48

עוזר מאמן הפועל באר שבע לוואלה! ספורט בבוקר שאחרי התקרית במחצית משחק העונה: "מי שרוצה להמציא דברים, זה עניין שלו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

ממשחק העונה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע אמש (שני) באצטדיון טרנר נזכור גם את השער האדיר של עומר אצילי, אבל גם את הסערה שהתעוררה במחצית, כאשר מגן מכבי חיפה רז מאיר התעמת עם עוזר מאמן באר שבע אריק בנדו, ובסופו של דבר ספג כרטיס אדום. במכבי חיפה האשימו את בנדו בפרובוקציות, אבל הבוקר הוא טוען: "לא עשיתי כלום".

לבקשת וואלה! ספורט, תיאר הבוקר בנדו את השתלשלות האירועים בהפסקה. "ירדתי להפסקה וראיתי את שרי בא בטענות לקוון על דברים שהיו במחצית הראשונה ועל משהו שהיה בינו לבין אספרייה. אמרתי לקוון: 'די, שיפסיק להתבכיין. על מה יש לו להתלונן?'. שרי כנראה חשב אולי שאמרתי משהו אחר, אז הוא הסתובב אלי ואמר לי משהו. פתאום משום מקום שמעתי קללות של רז מאיר לעברי. ואז נהיה בלגאן עד שכל צד הלך לכיוון חדר ההלבשה שלו. כמה דקות אחרי זה מישהו בא אלינו ואמר שהשופט החליט להרחיק את רז מאיר. זה מה שהיה. זו הגרסה לכל מה שהיה שם ומי שרוצה להמציא דברים אחרים, זה עניין שלו. לא עשיתי פרובוקציה ולא חיממתי ולא כלום".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו אריק בנדו. מאור אלקסלסי
"שרי אולי חשב שאמרתי משהו, ואז נהיה בלגאן". בנדו לצד רוני לוי/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה מצידה, טוענת שההרחקה של הייתה מוצדקת. מאיר אף מתכוון לדרוש להציג בבית הדין של ההתאחדות תיעוד ממצלמות האבטחה בטרנר, שיוכיח כביכול שלא דחף את בנדו כפי שטענו מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully