וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן גולן: "מנחם קורצקי שולט בחדר ההלבשה, השחקנים אוהבים אותו"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 20:01

המנהל המקצועי של הפועל חדרה התייחס למצבו של המאמן: "עושה עבודה נהדרת, מגיעות לו רק מילים טובות על מה שהוא עושה"

הפועל חדרה ניצחה אתמול (ראשון) 1:2 את מ.ס. אשדוד וחזרה לחייך אחרי תקופה ארוכה. המנהל המקצועי של האדומים אורן גולן התראיין היום (שני) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הניצחון.

אורן גולן הפועל חדרה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
מאמין בקורצקי. גולן/שלומי גבאי, שלומי גבאי

גולן התייחס לעלייה לרבע גמר הגביע ואמר: "הניצחון היוקרתי הזה מביא אותנו למפגש כפול מול מכבי חיפה, וזה כיף גדול - אנחנו בתקופה טובה, אבל הכרנו גם תקופות קשות. אם מנתחים את הכדורגל בכל העולם ובטח שבישראל, לכל קבוצה יש חודשים טובים יותר וחודשים טובים פחות - גם ביכולת האישית של כל שחקן, וגם ביכולת הקבוצתית. פתחנו את העונה באופן נהדר. לא הפסדנו במשחקים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, הבאנו תוצאות טובות והצגנו כדורגל טוב. ואז, כמו בכל דבר אחר, הגיעה הנפילה הגדולה. איבדנו שחקנים מרכזיים, שעל הנייר היו נראים מוכנים ולגיטימיים, אפילו כוכבים אפשר להגיד, אבל לא הביאו למגרש את היכולות שציפינו מהם. זה הוריד את הקבוצה למטה, אבל עברנו את זה - אנחנו בתקופה טובה עכשיו. הליגה לא קלה, כל הקבוצות משחקות כדורגל באופן פחות או יותר שוויוני".

גולן המשיך ואמר: "הייתי בנקודות זמן שבהן הרגשתי שהמאמן לא יכול להועיל לקבוצה ברמה המנטלית והניהולית, אבל זה לא המצב עכשיו. קורצקי שולט בחדר ההלבשה, השחקנים מאוד מחויבים אליו ומאוד אוהבים אותו, גם כשהתוצאות לא היו טובות. הוא עושה עבודה נהדרת, אין על מה לדבר בכלל, מגיעות לו רק מילים טובות על הדרך ועל השקט שהוא מייצר - ועל כך שהוא זורם עם הרוח של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully