וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו אישר: גבריאל דק חוזר לריאל מדריד

לאחר ששוחרר מאוקלהומה סיטי מה-NBA, הארגנטינאי חוזר לבלאנקוס רשמית, ויחבור לחבריו לשעבר: "יעזור לנו בשני צדי המגרש"

תקציר: ריאל מדריד - סראגוסה 69:94/ספורט1

תשעה חודשים בלבד לאחר שעזב אחר חלום ה-NBA שלו, שב גבריאל דק לריאל מדריד בה שיחק שלוש שנים לפני שחתם באוקלהומה סיטי ת'אנדר באפריל האחרון. הארגנטינאי ששוחרר מהת'אנדר לפני כשבועיים, נכח במשחק הליגה האחרון של הבלאנקוס בו הביסו 69:94 את סראגוסה. דק הספיק ליטול חלק ב-17 משחקים בליגה הטובה בעולם, והעמיד ממוצעים של 6 נקודות למשחק, בנוסף ל-2.7 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-15.8 דקות. על פי הדיווחים בספרד הוא אמור להצטרף לאימוני הקבוצה במהלך השבוע הקרוב ויחתום עד 2024.

"מדובר בשחקן שנתן את כל כולו בכל קבוצה בה שיחק", אמר מאמן ריאל פאבלו לאסו לאחר המשחק מול סראגוסה, בו הודיע על חזרתו של דק. "הוא יעזור לנו המון בשני צדי המגרש. מהרגע שהוא הגיע ב-2018 ידענו שהוא יגדל עם המועדון. הוא מבין את המשחק והוא שחקן מגוון מאוד. הבעיה היחידה - לפחות מבחינתי - היא שהוא שיחק ארבעה משחקים שאפשר לנתח ברצינות. אני מדבר על המשחקים ששיחק באולימפיאדה. את שאר המשחקים קשה לנתח".

גבריאל דק שחקן ריאל מדריד. GettyImages
שב לריאל מדריד לאחר אפיזודה קצרה ב-NBA. דק/GettyImages

ביום חמישי הקרוב אמורה ריאל מדריד לשחק ביורוליג מול אלבה ברלין במסגרת היורוליג, זאת לאחר שארבעת משחקיהם האחרונים של הגרמנים במפעל נדחו בשל מכת מאומתים לקורונה. ביום ראשון הקרוב אמורים הבלאנקוס לארח את ברצלונה במסגרת משחק דחוי מהליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully