וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האומיקרון: סין לא תמכור כרטיסים לאולימפיאדת החורף

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 18:17

פחות מיומיים לאחר שבבייג'ינג אותר מאומת ראשון לזן של הקורונה, הוועד המארגן נקט פעולה דומה לזו של היפנים במשחקי הקיץ בטוקיו לקראת המשחקים שיחלו ב-4 בפברואר

אחרי שאולימפיאדת טוקיו 2020 בקיץ האחרון נערכה בדלתיים סגורות בעקבות חשש מהתפשטות נגיף הקורונה, התסריט חוזר על עצמו גם במשחקי החורף בסין, שיצאו לדרך ב-4 בפברואר ויסתיימו ב-20 בפברואר. הוועד המארגן של אולימפיאדת החורף בייג'ינג 2022 הודיע כי כרטיסים למשחקים האולימפיים והפראלימפיים לא יימכרו לקהל הרחב בעקבות אלא יחולקו על ידי הרשויות לקבוצות ייעודיות. ההחלטה פורסמה פחות מ-48 שעות לאחר שבבייג'ינג הודיעו על מאומת ראשון לזן האומיקרון.

"מבחינת המצב המורכב של מניעת ובקרת מגיפות, ועל מנת להגן על הבריאות והבטיחות של אנשי האולימפיאדה והצופים, החלטנו לשנות את התכנית המקורית של מכירת הכרטיסים לציבור", הצהירה הוועדה. מי שבכל זאת יזכו לקבל כרטיסים למשחקים יהיו אנשים שחיים בסין ויעמדו בתקנות הקורונה הנדרשות במדינה.

באשר לספורטאים עצמם, משתתפים מחוסנים לא יצטרכו להיכנס לבידוד עם הגעתם לבייג'ינג, בעוד הספורטאים הלא מחוסנים ייאלצו לשהות בבידוד של 21 יום עם הגעתם לבייג'ינג. במהלך המשחקים, המשתתפים ייבדקו באופן יום יומי ולא יהיו במגע עם הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully