וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חוגגת "ניצחון של אופי ונחישות": מחמאות לגוזלן, דנינו חיובי

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 13:49

חדרה השלימה שבוע מוצלח, גוזלן חזר מהר מהצפוי והרשים, סטיבן אלפרד נראה טוב בהתקפה, וכעת בקבוצה יקוו שדנינו יישאר היחיד שחיובי לקורונה. גדיר נותח וספק אם ישוב לשחק העונה

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

הפועל חדרה הודיעה הבוקר (שני) שהבלם עומר דנינו אובחן אתמול בלילה כחיובי לקורונה. דנינו שמתאושש מפציעה לא נכח באימונים האחרונים ולא הגיע אתמול למשחק בנתניה מול מ.ס. אשדוד. כל השחקנים והצוות ייבדקו היום על פי הנוהל.

במועדון נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מהניצחון אמש נגד אשדוד (1:2). "זה ניצחון של הרבה אופי ונחישות, השחקנים לא ויתרו עד הדקות האחרונות והפעם ולמרות תוספת זמן די ארוכה, ידענו לשמור על שער הנצחון היקר", אמרו בקבוצה.

הנצחון אמש סגר שבוע מוצלח מאוד מבחינת חדרה, ששיחקה שלושה משחקים בתוך שמונה ימים. אחרי התיקו נגד נתניה במחזור הקודם והניצחון הגדול מול סכנין בגביע ביום חמישי, חששו בקבוצה מעייפות וירידת מתח, אך בסופו של דבר והודות לרוטציה נכונה בין השחקנים, לצד הכנה טובה מאוד של המאמן מנחם קורצקי למשחק, רשמה חדרה נצחון ושלוש נקודות יקרות מאוד בטבלה.

שחקני הפועל חדרה חוגגים לאחר הניצחון על מ.ס. אשדוד. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים לאחר הניצחון על מ.ס. אשדוד/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים ניצחון. שלומי גבאי
עוד ניצחון מתוק. חדרה חוגגת/שלומי גבאי
עומר דנינו, הפועל חדרה. שלומי גבאי
עומר דנינו, הפועל חדרה/שלומי גבאי

מי שקיבל הרבה מחמאות הוא החלוץ שובל גוזלן, שחזר אמש לשחק וכבש את שער הנצחון בדקה ה-82, למרות שלא החלים לחלוטין מהפציעה בקרסולו. כזכור, לפני כשבועיים הודיעה חדרה שגוזלן סובל מקרע חלקי בשתי רצועות הקרסול ותחילה היה חשש להיעדרות של חודש לפחות. גוזלן קיבל את אישור המועדון וטופל אצל פיזיוטרפיסט הנבחרת, נמרוד מהאלר ואכן חזר לשחק מהר מהצפוי ואמש כאמור עזר לקבוצתו לנצח את אשדוד.

בקבוצה מרוצים מאוד מהחולייה הקדמית שהשתפרה מאוד מאז הגעתו של חלוץ הרכש סטיבן אלפרד. "סטיבן מוסיף לנו המון כוח ופיזיות בחלק הקדמי, יחד עם שובל ומרמנטיני יש לנו התקפה טובה ורואים את התוצאות במשחקים האחרונים", אמרו בקבוצה.

בחדרה ממשיכים בנסיונות לחזק את הסגל ויעשו מאמץ לצרף עוד שחקן או שניים, עד סגירת החלון.
הבלם וויסאם רבאח והקשר עומר פדידה, שלא נכללו אמש בסגל, קיבלו כבר הודעה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה.

חלוץ הפועל חדרה מוחמד גדיר בניתוח ארתרוסקופיה. הפועל חדרה, אתר רשמי
רק בריאות. מוחמד גדיר/אתר רשמי, הפועל חדרה

מי שייעדר בחודשים הקרובים וספק אם ישוב לשחק העונה, כידוע, הוא החלוץ מוחמד גדיר שעבר הבוקר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו על ידי ד"ר יניב יונאי, ראש הצוות הרפואי של המועדון ומנהל יחידת ספורט ארתרוסקופיה במרכז הרפואי הלל יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully