וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: יונייטד רוצה את כוכב וילה, ברצלונה סימנה מחליף לדמבלה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 17:41

השדים האדומים רוצים את ג'ון מקגין, הקטלאנים שוקלים את רכישת אדאמה טראורה במקום הצרפתי, גם טרינקאו עשוי להיכלל בעסקה. כריסטיאן אריקסן קרוב מאוד לחזרה לפרמיירליג ונמצא במו"מ עם ברנטפורד. וגם: הקרב על כריסטנסן ומי הגיבוי של ריאל להולאנד?

תקציר: ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2/ספורט1

שמועות

* ב-SPORT הקטלאני טוענים כי נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה פנה לסוכן ז'ורז' מנדש על מנת לברר לגבי עלותו של אדאמה טראורה, שאמור להיות מחליפו של עוסמאן דמבלה המאכזב. על פי הדיווח נראה כי רכישה של החלוץ, שגדל בבארסה לפני שעזב ב-2015 לאסטון וילה, לא תהיה כרוכה בסכום גבוה מידי. כמוכן, העסקה עשוי לכלול גם את פרנסיסקו טרינקאו, שמשחק יחד עם טראורה בוולבס, אליה הוא מושאל מברצלונה.

* בדיילי מייל טוענים כי קשר אסטון וילה ונבחרת סקוטלנד ג'ון מקגין נמצא חזק על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, שרוצה להחתימו בקיץ. על פי הדיווח השדים האדומים מוכנים להשקיע 40 מיליון פאונד במקגין, שהרשים מאוד את אלכס פרגוסון ואת המנהל המקצועי דארן פלטשר.

* בסוף השבוע פורסם באנגליה שהקשר הדני כריסטיאן אריקסן עשוי לשוב בקרוב לפרמיירליג. היום נחשף באתר "האתלטיק" כי הקבוצה שהכי קרובה לצרפו היא ברנטפורד, שנמצאת במו"מ עם הקשר שהתמוטט ביורו האחרון, נאלץ להתיר את חוזהו באינטר והפך לשחקן חופשי. אם יצטרף, הוא יחתום לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת. כידוע, מאמנה של ברנטפורד הוא הדני תומאס פרנק, שאימן את אריקסן בנבחרת עד גיל 17.

* באל נסיונל מדווחים כי מנצ'סטר סיטי החלו במגעים ראשונים עם ויניסיוס. על פי הדיווח מאמן הסיטיזינס פפ גוארדיולה פנה בעצמו לנציגיו של הברזילאי במטרה להחתמו בקיץ.

* בתקשורת הספרדית טוענים כי ברצלונה מגלה עניין ברוברטו פירמינו כאשר ליברפול מוכנה למכור אותו תמורת כ-17 מיליון פאונד. בנוסף, נטען כי ברצלונה מעוניינת להחתים בקיץ הקרוב את ניקלאס זולה מבאיירן מינכן, שמסיים חוזה בסיום העונה עם הבווארים.

* בספרד טוענים כי אם ריאל מדריד לא תצליח להנחית בקיץ את ארלינג הולאנד, היא תעשה מהלך להחתמת דושאן ולאחוביץ' מפיורנטינה במקומו.

* האם רוברטו מרטינס יהיה המאמן הבא של אברטון? לפי "סקיי ספורטס", המנג'ר הספרדי הוא המועמד המוביל להחליף את רפא בניטס שפוטר אמש, ועשוי לחזור למועדון שש שנים אחרי שעזב אותו.

* על פי סקיי, צ'לסי מעוניינת לקבל בהשאלה עד תום העונה את המגן השמאלי של פריז סן ז'רמן לייבין קורזאבה.

כריסטיאן אריקסן ורומלו לוקאקו. Fassbender, GettyImages
ייפגשו בקרוב בליגה האנגלית? אריקסן ולוקאקו בימיהם באינטר/GettyImages, Fassbender

* בגרמניה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד הצטרפה גם היא למירוץ אחר שחקן לייפציג אמאדו האידרה. במהלך השבוע שעבר הוזכרה ניוקאסל כמי שמועניינת לרכוש את השחקן.

* על פי הסאן, ברנלי מעוניינת לרקום עסקה בעלות של 25 מיליון פאונד, שתנחית אצלם את כריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס, ודיבוק אוריגי מליברפול.

* אנטוני מרסיאל בדרכו החוצה ממנצ'סטר יונייטדו כידוע, רק בסוף השבוע טען המאמן רלף רנגניק שהחלוץ לא נכלל בסגל נגד אסטון וילה מכיוון שסירב להתלבש למשחק, אולם היום פורסם כי הצרפתי סירב להצעות מניוקאסל מטוטנהאם והבהיר כי לא ישחק בקבוצה אחרת בממלכה.

* על פי הטלגרף דוני ואן דה בייק סירב לעבור בהשאלה לניוקאסל עד תום העונה לאחר שמנצ'סטר יונייטד והמגפייז כבר סיכמו על העסקה.

* הקרב על אנדראס כריסטנסן נמשך. הבלם הדני, שמסיים הקיץ את חוזהו בצ'לסי, מחוזר נמרצות על ידי ברצלונה ובאיירן מינכן שנחשבות כעת לשתי המועמדות המובילות לצרפו. גם צ'לסי פועלת כדי להשאירו, אך בשלב זה לא הושג סיכום בין הצדדים על תנאיו. קבוצות אנגליות נוספות התעניינו בצירופו, אולם נדחו בטענה שאם יישאר באנגליה, ישחק בצ'לסי.

חיזוק משמעותי לאודינזה: הבלם פאבלו מארי יצטרף אליה מארסנל בהשאלה עד תום העונה, ללא אופציית רכישה. הודעה רשמית צפויה ביממה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully