וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוגגת את השיאים: מודריץ' וקורטואה "הטובים בעולם", בנזמה "כמו פדרר"

הבלאנקוס קיבלו תיאבון אחרי הנפת הסופרקופה: פלורנטינו חילק מחמאות ורואה עתיד ורוד, הקשר מתענג על הפריחה המאוחרת, בנזמה הפך לצרפתי המעוטר אי פעם. אז מי טוען שהגמר היה בכלל "מכור ותפור"?

תקציר: ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2/ספורט1

תואר ראשון שנראה כמו ספתח לרבים אחרים שיגיעו: ריאל מדריד זכתה אמש (ראשון) בסופרקופה בפעם ה-12 בתולדותיה, עם ניצחון 0:2 על בילבאו בגמר באצטדיון ריאד.

הבלאנקוס שנראים העונה דומיננטיים בכל המסגרות המקומיות ומקווים להגיע רחוק גם בליגת האלופות, המשיכו ליהנות מהפריחה המאוחרת של לוקה מודריץ', שגם בגיל 36 ממשיך להראות שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הקשר הקרואטי כבש את השער הראשון ונבחר לאיש המשחק, כשבסיום נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מצהיר ש"הוא נמצא בכושר מדהים, יוצא דופן, דבר שכמוהו לא ראיתי. למרות הגיל שלו, אני חושב שהוא צריך לזכות בכדור הזהב".

גם מודריץ' הודה בזמן החגיגות בסיום שהוא "נהנה מכדורגל יותר מאשר אי פעם". לדבריו, "כשאתה מגיע לגיל כזה, אתה מבין שלא נשאר לך עוד הרבה זמן, וסוף סוף מתחיל ליהנות מכל רגע, להעריך יותר את המקצוע, לראות את כל הטוב שבו. אני נמצא במועדון ענק, וגאה להיות חלק ממנו. אני מקווה מאוד שאשמור על הרמה הזאת גם בשנים הבאות, ומקווה שאעביר גם אותן כשחקן ריאל מדריד".

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, לוקה מודריץ' אחרי הזכייה בסופרקופה. רויטרס
"מעולם לא נהניתי כל כך מכדורגל". מודריץ' חוגג עם בנזמה/רויטרס

מרסלו התכבד בהנפה

גם קרלו אנצ'לוטי חילק מחמאות ואמר על מודריץ' ש"הוא שחקן חשוב מאוד בחוליה הכי חשובה שלנו, לצד טוני קרוס וקאסמירו. כשהרמה שלהם יורדת, אנחנו מאבדים שליטה במגרש. למזלנו, זה כמעט לא קורה העונה".

גיבור נוסף היה טיבו קורטואה, שאמנם לא נמצא בגיל מתקדם כמו מודריץ', אבל עדיין היה מי שכבר טען שהוא נמצא בירידה. העונה הנוכחית מוכיחה שזה רחוק מלהיות נכון. "הוא השוער הטוב בעולם, מבחינתי אין שום ספק לגבי זה", הילל פלורנטינו פרס, ואנצ'לוטי אישר: "כן, הוא הכי טוב בעולם בתפקידו".

קורטואה שהצטיין לאורך כל המשחק, הדף פנדל עם עצירה נפלאה בדקות הסיום ומנע לחץ מיותר בדרך אל התואר. "אם הם היו כובשים, הדקות האחרונות היו עוברות כמו התקף לב. אני מודה לפלורנטינו על המילים החמות. אני מנסה להמשיך להשתפר עם הזמן, וכבר לא יכול לחכות לרגע שגם אכבוש. בכל זאת, כמעט כולם בסגל שלנו השנה כבשו, חוץ ממני...".

טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד, מניף את הסופרקופה. רויטרס
עונה פנטסטית. קורטואה עם הגביע/רויטרס

זה היה הניצחון ה-11 של ריאל מדריד ב-12 הגמרים האחרונים בהם השתתפה, והיא ממשיכה לזלול תארים ולהתקרב למאזן של ברצלונה, שיאנית הנפות הסופרקופה עם 13 כאלה.

בכלל, זה היה ערב של שיאים עבור הבלאנקוס. המיוחד מכולם הוא השיא שרשום כעת על שמו של קארים בנזמה, שהפך לכדורגלן הצרפתי המעוטר אי פעם עם 28 תארים בקריירה. בנזמה, שכבש את השער השני אחרי שריאל קיבלה פנדל שנוי במחלוקת, עומד על 4 זכיות בליגת האלופות, 4 זכיות בגביע העולם לקבוצות, 3 סופרקופה, 3 סופר קאפ, 3 אליפויות ספרד ושני גביעי ספרד.

אחרי המשחק, גם בנזמה קיבל מחמאות גדולות. ג'ו קול שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה האנגלית, אמר ש"מעבר למספרים המדהימים, לכיבושים ולווינריות, בנזמה הפך להיות אחד השחקנים הכי אלגנטיים שאני זוכר. יש לו אלגנטיות כמו של רוג'ר פדרר".

גם ברצלונה נאלצה לברך

שחקני ריאל מדריד ויניסיוס, אדר מיליטאו אחרי הזכייה בסופרקופה. רויטרס
אפשר לסמוך גם על שחקני העתיד. ויניסיוס ומיליטאו/רויטרס

מבחינתו של פלורנטינו פרס, גם העתיד נראה ורוד במיוחד. "לתואר הזה יש חשיבות מיוחדת, כי עשינו הרבה שינויים ואנחנו נמצאים בפתחו של עידן חדש", הוא הסביר בסיום. "יש לנו מאמן חדש, החלפנו את רוב חוליית ההגנה שלנו, והתוצאות טובות מאוד. זה גורם לי להיות אופטימי מאוד לגבי הכיוון שאנחנו הולכים עליו".

ורק בבילבאו יש מי שמשוכנע שהשופטים הכריעו את המשחק. איסמעיל אורסאיס, שחקן העבר האגדי של הקבוצה, התבטא בחריפות אחרי הפנדל שהוענק לריאל מדריד, וצייץ ש"זה בחיים לא פנדל, הגמר הזה מכור, תפרו את הכל מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully