וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "שמח שלא קלקלו לי את האחוזים במשחקי נוקאאוט"

מאמן הפועל חולון סיכם בהומור את הניצחון ברבע גמר גביע המדינה: "הראנו המון אופי, אמרתי שבהתחלה לא יהיה כדורסל מושלם. אנחנו זורקים הרבה התקפות לפח, אבל בינתיים מנצחים - אז אני קונה"

הפועל חולון צלחה הערב (ראשון) משוכה לא פשוטה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שהשיגה 79:85 קשה בבית על הפועל חיפה. הקבוצה של גיא גודס מחקה פיגור של 17 נקודות ונזקקה לשתי הארכות כדי להכניע את היריבה העיקשת מהכרמל, אצלה הצטיין קאדים אלן עם 24 נקודות. בשורות המקומיים היה זה ג'ו רגלנד שהוליך את הקלעים עם 22, כאשר כריס ג'ונסון, אדם סמית' ופרדי בורדיון סייעו לו עם 11 כל אחד בדרך לניצחון הקשה והמתוק.

מאמן הפועל חולון גיא גודס. ברני ארדוב
עלה בקושי לחצי הגמר. גודס/ברני ארדוב

"בשנים האחרונות היו לי הרבה משחקי נוקאאוט ולשמחתי האחוזים טובים, שמחתי שהיום לא קלקלו את זה", אמר גודס אחרי הניצחון שהשאיר אותו במאזן מושלם בתום שני משחקים בחולון. "היינו בפיגור גדול וידענו לחזור, פרדי בורדיון ששיחק מעט בטורקיה נתן היום סלי קלאץ' ומהלכי הגנה. כנ"ל אדם סמית' שניסיתי לשמור עליו כי יש לו מתיחה במפשעה, אבל היינו צריכים להשתמש בו. לא היה פשוט, הוצאנו המון אנרגיה, אבל הגענו לחצי הגמר ועכשיו הפנים ליום רביעי".

המאמן התייחס לחזרה מפיגור גדול, בדיוק כפי שקרה בניצחון על בשיקטאש בבכורה שלו על הקווים: "זה מראה על המון אופי, וגם יכולת. אמרתי שבהתחלה לא יהיה כדורסל מושלם, אנחנו צריכים לעשות דברים יותר טוב. אנחנו קצת מבולבלים וזורקים הרבה התקפות לפח. לשמחתי אנחנו בינתיים מנצחים, אז אני קונה את זה".

לסיום דיבר גודס על הפציעות של ג'ונסון ורגלנד: "כשנגיע ליום רביעי, כל מי שפצוע ישים הכל על המגרש. זה משחק נוקאאוט. נצטרך לטפל בפצועים ולעשות אימונים יותר קלים כדי לשמור על השחקנים כדי להגיע עם אנרגיות, כי אנחנו רוצים להיות בטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully