וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו שרדה מותחן בדאלאס, גם טמפה ביי עלתה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 7:50

הפורטי ניינרס מנעו קאמבק של הקאובויס, ניצחו 17:23 ועלו לשלב הבא בפלייאוף. הבאקנירס כבר הובילו 0:31 וניצחו את האיגלס 15:31, קנזס סיטי הביסה את פיטסבורג. בפנים: לוח משחקי השלב השני

לאחר משחקי אתמול נמשך גם היום (ראשון) שלב הוויילד קארד ב-NFL עם שלושה משחקים. במפגש הראשון ניצחה, כצפוי, טמפה ביי את פילדלפיה 15:31. במשחק השני של הערב התמודדו דאלאס וסן פרנסיסקו, שסיפקו את המשחק האיכותי ביותר בשלב הוויילד קארד. הניינרס ניצחו 17:23. את הלילה נעלו קנזס סיטי ופיטסבורג, כשהצ'יפס הביסו את הסטילרס 21:42.

טמפה ביי - פילדלפיה 15:31

יש הפתעות בפוטבול, אבל במשחק הזה לא ציפינו לסנסציה מיוחדת. עם קוורטרבק מוגבל בדמותו של ג'יילן הרץ, האיגלס לא היוו יריב קשה מדי עבור האלופה. טמפה ביי עלתה במהרה ליתרון 0:14 מגיחות של ג'ובאני ברנארד וקישון וון וירדה להפסקה ביתרון 0:17. ברבע השלישי הוסיף טום בריידי שני טאצ'דאונים משלו, האחד לרוב גרונקובסקי והשני למייק אוונס.

עם יתרון 0:31, כשהיא עוצרת לחלוטין את הרץ, טמפה ביי הורידה רגל מהגז ונתנה לאיגלס להמתיק את טעם ההפסד. בוסטון סקוט, בגיחה היחידה שלו במשחק, צימק ל-31:7, אחריו הרץ מסר לקנת גיינוול, ויחד עם המרה לשתי נקודות התוצאה ירדה ל-31:15.

בריידי סיים עם 271 יארד ושני טאצ'דאונים ללא איבוד, אוונס עם 117 יארד וטאצ'דאון. הרץ סגר 258 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים באוויר, 92 מהיארדים הלכו לדאלאס גודרט.

דאלאס - סן פרנסיסקו 23:17

הקאובויס לא הרשימו בפלייאוף ב-25 השנים האחרונות והלילה שוב קיבלנו תשובה מדוע. סדרת עבירות מטופשות, משחק לא ממושמע, יכולת התקפית לא מספיק טובה, כשמנגד הניינרס באו מוכנים, וגם אם הסתבכו בסיום, הניצחון הגיע להם.

ג'ימי גארופולו וההגנה המצוינת שלו הורידו את הניינרס להפסקה ביתרון 7:16, שעל הנייר היה צריך להיות גדול יותר. סן פרנסיסקו נאלצה להסתדר במחצית השנייה בלי ניק בוסה שנפגע בראשו ונטש, אבל גם כך חטפה את דאק פרסקוט החלש, חטיפה שתורגמה לטאצ'דאון נהדר של דיבו סמואל - 7:23 בסיום הרבע השלישי.

גמור? לא בדיוק. הקאובויס חזרו לחיים עם שער שדה וחטיפה שתורגמה לטאצ'דאון, וגם קיבלו הזדמנות לעלות ליתרון ראשון במשחק, אבל איבדו אותה עם ארבעה ניסיונות לא מוצלחים להשיג דאון ראשון. מנגד, הניינרס הריצו את הכדור, הסתייעו בעוד עבירה מטופשת של הגנת הקאובויס, אבל דאלאס קיבלה את הכדור ובמהלך מטופש במיוחד פרסקוט רץ ולא הספיק לחדש את המשחק לפני שהזמן אזל.

גארופולו סיים עם 172 יארד ואיבוד אווירי ללא טאצ'דאון, אלייז'ה מיצ'ל רשם 96 יארד וטאצ'דאון על הקרקע וסמואל סייע עם 72 יארד. 215 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לדאק פרסקוט, שעדיין לא הוכיח שיש לו את זה.

קנזס סיטי - פיטסבורג 21:42

המשחק האחרון בהחלט של בן רות'לסברגר ב-NFL אכן התברר כמשחק האחרון בהחלט, כשפטריק מהומס והצ'יפס הלמו בהגנת הסטילרס. אחרי רבע ראשון מאופס עלתה דווקא פיטסבורג ראשונה על הלוח עם טאצ'דאון מטורף שבמהלכו השמיטו הסטילרס כדור, הצ'יפס החזירו בפאמבל והכדור הוחזר לאנדזון - 0:7.

אז התחילו מכונות קנזס סיטי לרעום. מהומס מסר לארבעה מחמשת הטאצ'דאונים הבאים במשחק, קנזס סיטי עלתה ל-7:35 כבר בתחילת הרבע השלישי וחנקה את ההתמודדות.

מהומס סיים עם 404 יארד, חמישה טאצ'ים ואיבוד. אחד הטאצ'ים היה לטראוויס קלס, שבעצמו רשם 108 יארד בתפיסה אבל גם טאצ'דאון במסירה. הזוכה המאושר היה ביירון פרינגל, שקטף גם ממנו וגם ממהומס מסירה באנדזון. רות'לסברגר סיים עם 215 יארד ושני טאצ'ים.

משחקי השלב השני בפלייאוף

  • שבת, 23:30: טנסי - סינסינטי
  • ראשון, 3:15: גרין ביי - סן פרנסיסקו
  • ראשון, 22:00: טמפה ביי - לוס אנג'לס ראמס/אריזונה
  • שני, 1:30: קנזס סיטי - בפאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully