וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורקינה פאסו עלתה עם קמרון לשמינית הגמר, כף ורדה עשויה להצטרף

מארחת אליפות אפריקה סיימה כראש בית א' אחרי 1:1 מול כף ורדה שסיימה שלישית ותמתין לתוצאות יתר הבתים. 1:1 מול אתיופיה הספיק לסייחים

בית א' של אליפות אפריקה הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שתי תוצאות 1:1 ששירתו את כל הנבחרות. קמרון עלתה מהמקום הראשון אחרי תיקו מול כף ורדה שאמורה להצטרף מהמקום השלישי, ואילו בורקינה פאסו עשתה 1:1 מול אתיופיה והעפילה מהמקום השני, כשיריבתה נפרדה מהטורניר עם נקודת בכורה.

ונסן אבובקאר שחקן נבחרת קמרון חוגג שער. רויטרס
הרצף שלו נמשך. ונסן אבובקאר/רויטרס

כף ורדה - קמרון 1:1

אף על פי שאיבדה את המאזן המושלם, מארחת הטורניר הבטיחה את ראשות הבית ותפגוש בשמינית הגמר את אחת הנבחרות שיסיימו במקום השלישי. יריבתה צפויה להעפיל גם היא מהמקום השלישי בזכות שער השוויון המתוחכם של גארי רודריגס בעקב בדקה ה-53. ונסן אבובקאר, מי אם לא הוא, העלה את קמרון ליתרון עם בעיטה חדה בדקה ה-39 וחגג את החמישי שלו בטורניר.

גארי רודריגס שחקן נבחרת כף ורדה. רויטרס
שער מבריק. גארי רודריגס/רויטרס

בורקינה פאסו - אתיופיה 1:1

הפיינליסטית מ-2013 ניצחה 0:1 את כף ורדה במשחק הקודם ולכן נקודה הספיקה לה כדי להבטיח את המקום השני והכרטיס האוטומטי לשמינית הגמר, בעוד אתיופיה סיימה שוב טורניר ללא ניצחון (לא עשתה את זה מאז 1976) אבל לפחות זכתה בנקודה ראשונה ושער שני. סיריל בייאלה הקפיץ מעל השוער בדקה ה-24 והעניק יתרון לבורקינה פאסו, אבל פנדל של גטנה קבדה בדקה ה-52 קבע חלוקת נקודות. הסייחים מחכים בשמינית הגמר לסגנית בית ג' שיוכרע מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully