וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם אלחמיד התנצל והורשה לחזור לאימון המסכם לקראת מכבי חיפה

16.1.2022 / 8:10

בלם הפועל באר שבע פרסם פוסט ("נהגתי בצורה שלא מתאימה למקצוען"), הביע חרטה באסיפת השחקנים ושוחח עם רוני לוי, שיצטרך להחליט אם לכלול אותו בסגל ולהעניק לו מקום בהרכב

תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

בלם הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, הביע אמש (שבת) התנצלות בפני גורמים שונים במועדון על כך שעזב את האימון אתמול ללא אישור, וקיבל אישור היום לחזור לפעילות כדי לשחק מחר מול מכבי חיפה במשחק העונה (שני, 20:30).

בנוסף לכך, הגדיל לעשות אלחמיד כשהעלה הבוקר פוסט התנצלות ברשתות החברתיות ובו כתב: "אתמול במהלך האימון התנהגתי בצורה שלא מתאימה לי ולא מתאימה לשחקן מקצוען. מי שנמצא איתי במועדון וקרוב אליי במיוחד בימים אלה, יודע כמה המשחק מול מכבי חיפה חשוב לי וכמה אני מדבר בימים האלה עם האוהדים שלנו בעיר וסופג מהם את האנרגיות והכוח להעביר גם לשאר חבריי בחדר ההלבשה. אני מתנצל מעומק הלב על ההתנהגות שלי, בפני רוני וכל הצוות וכמובן גם בפני האוהדים. מה שאנחנו צריכים להתעסק בו עכשיו זה לבוא כולנו יחד עם כל האנרגיות הטובות שלנו לטרנר ולעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב".

עוד לפני שהעלה את הפוסט, אלחמיד הביע חרטה באסיפה בפני השחקנים והביע צער בשיחה עם המאמן רוני לוי, שהסכים להחזיר אותו לאימון המסכם לקראת משחק העונה. רוני לוי יחליט בהמשך היום האם הוא יפתח נגד מכבי חיפה, אבל קרוב לוודאי שאחרי כל מה שקרה הבוקר, המאמן לא ישאיר אותו בחוץ. הבלם, שאמור היה לפתוח מחר כמגן שמאלי, אמר אמש לגורמים במועדון כי הוא מוכן לעשות כל מה שנדרש כדי לסיים את העניין, ובתוך כך להתנצל היום בפני רוני לוי והשחקנים באימון.

חאתם עבד אלחמיד, הפועל באר שבע. דני מרון
"החלטה של המאמן בלבד". אלחמיד התנצל, רוני לוי יחלט/דני מרון

כזכור, אתמול במהלך אימון הבוקר הרגיש אלחמיד שהצוות המקצועי לא קשוב מספיק לתלונתו על כך שהוא סובל מבעיה בשרירי המפשעה, וברגע של קלות דעת הוא החליט לעזוב את האימון והלך לחדר ההלבשה בבית האדום למקלחת מוקדמת. בקבוצת הוואטסאפ של המועדון כבר נכתב אתמול שהוא יספוג קנס של 2000 שקל ויעמוד בפני ועדת משמעת, ומאוחר יותר הבהיר רוני לוי למי ששוחח איתו שהוא לא יכול לעבור לסדר היום על אירוע כזה. אימון הפועל באר שבע נערך הבוקר ואמש רוני לוי כיבה את המכשיר הסלולארי שלו, בעיקר כדי לחשוב על צעדיו.

גורם בסביבת לוי אמר אמש: "אם רוני יחזיר את חאתם לפעילות, זה לא כי הוא חושש מהמשחק מול מכבי חיפה. אם הוא יחזיר אותו וייתן לו לשחק, זה רק אם הוא ירגיש שחאתם הבין שטעה, יביע צער אמיתי וייענש. עם כל שחקן אפשר לנצח ועם כל שחקן אפשר להפסיד. זה לא העניין. זו ללא ספק החלטה מאוד מורכבת שרוני צריך לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully