וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נקודות וניצחון לים מדר, משחק חלש והפסד לתומר גינת

הגארד של פרטיזן בלגרד הוסיף 2 אסיסטים ב-83:93 בחוץ על סטודנסקי סנטאר באדריאטית. הפורוורד קלע נקודה אחת ב-83:78 של לבלואה מול פריז

תקציר: ליטקביליס - לבלואה-מטרופוליטנס 89:96/ספורט1

משחק פושר לים מדר הערב (שבת) בניצחון פרטיזן בלגרד בליגה האדריאיטת 83:93 בחוץ על סטודנסקי סנטאר במסגרת המחזור ה-16 בליגה האדריאטית. מדר עלה מהספסל, שיחק 13 דקות במהלכן קלע 5 נקודות, לקח 3 ריבאונדים ומסר 2 אסיסטים. הניצחון העלה באופן זמני את הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' למקום הראשון בטבלה, זאת כאשר היריבה העירונית הכוכב האדום עם משחק אחד פחות. קווין פאנתר (17) הוליך את קלעי המנצחת.

פרטיזן עוד פיגרה כשנכנסה לרבע השלישי מול המארחת ממונטנגרו, אך החטיפה נוקאאוט ליריבה ברבע האחרון, אותו ניצחה 16:32. קינאן קמנג'אס הבוסני הוליך את קלעי סטודנסקי עם 20 נקודות להן הוסיף 12 ריבאונדים.

שחקן פריז לבלואה תומר גינת. טוויטר, אתר רשמי
הפסד מפתיע. גינת/אתר רשמי, טוויטר

תומר גינת שיחק גם הוא הערב, ולא ממש ירצה לזכור את ההופעה שלו במדי לבלואה-מטרופוליטינס שהפסידה במפתיע 83:78 לפריז במסגרת המחזור ה-16 בליגה הצרפתית. גינת עלה מהספסל ושיחק 13 דקות, במהלכן קלע נקודה אחת בלבד ולקח ריבאונד בודד. את קלעי לבלואה הוליך מירלם חלילוביץ' הבוסני (22), אך אקסל טופאן הנהדר (16 ו-6 ריבאונדים) הוליך את הקבוצה מהבירה לניצחון.

זהו הפסדה השלישי העונה של לבלואה, המוליכה את הליגה הצרפתית עם 12 ניצחונות. מבחינת פריז, היה זה ניצחונה השישי העונה, והיא כרגע במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully