וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו: "בברצלונה היו הרבה עליות וירידות, התגעגעתי לפרמיירליג"

המושאל מברצלונה לאסטון וילה כיכב ב-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד והיה מאושר בסיום. רנגניק חשף: "מרסיאל לא רצה להיכלל בסגל"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

שוב אכזבה במנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים שמטו אמש (שבת) יתרון 0:2 בחוץ מול אסטון וילה ונפרדו ב-2:2 מהמארחת. כעת, במידה שווסטהאם תנצח מחר, עשויה הקבוצה של רנגניק לראות את המקום הרביעי במרחק של שמונה נקודות מהם. למרות חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו, ביונייטד נהנו מיום נהדר של ברונו פרננדש, שכבש צמד (6 ו-67) וסיפק נתונים נהדרים. כל זה עמד בצל הופעת הבכורה החלומית של פיליפה קוטיניו, שעלה כמחליף בדקה ה-68, וסיפק בישול ושער שסידרו נקודה לקבוצתו החדשה.

באנגליה עסקו בעיקר בבכורה הנפלאה של המושאל הטרי מברצלונה, שהפך בן לילה ליקיר הקהל בווילה פארק. קוטיניו, שבכל משחקיו נגד יונייטד בפרמיירליג כשחקן ליברפול לא סיפק שער ובישול ביחד, עשה זאת ב-14 הדקות הראשונות שלו כשחקן אסטון וילה. גם לוקאס דין קצר לא מעט מחמאות על הופעת בכורה טובה מאוד במדי וילה, שבמובן מסוים גמלה ליריבתה, שהדיחה אותה לפני מספר ימים בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק אמר בסיום: "קשה למצוא משהו חיובי אחרי 95 דקות כאלה. לתחושתי זה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי. במחצית הראשונה שלטנו במשך שלושים דקות במשחק. עשינו כמה צעדים קדימה, אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר". על מה שלא עבד לקבוצתו: "איבדנו יותר מידי כדורים ברבע השעה האחרונה, לא עמדנו נכון כמו בדקות לפני כן וספגנו שני שערים. זו תוצאה מאוד מאכזבת. עשינו צעד קדימה, אבל התוצאות קובעות. פשוט נתנו שתי נקודות במתנה".

בתוך כך, הודיע רנגניק כי אנתוני מרסיאל סירב להיכלל בסגל למשחק אמש, זאת על רקע הרצון של הצרפתי לעזוב. "הוא לא רצה להיות בסגל", אמר המאמן על מרסיאל. "רציתי להלביש אותו, אבל הוא לא רצה. זו הסיבה שהוא לא הצטרף אלינו לנסיעה".

מרסיאל טען להגנתו בפוסט ברשתות החברתיות שהוא "לעולם לא יסרב לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד. שבע שנים ואף פעם לא קרה שלא כיבדתי את המועדון ואת האוהדים וזה גם לא יקרה". עם זאת, הצרפתי צפוי להיענש על ידי המועדון. סביליה כבר הביעה עניין להחתים את מרסיאל בחלון הנוכחי, כאשר ביונייטד רוצים להשאיל את השחקן תמורת כסף.

ובחזרה ל-2:2 בברמינגהאם. כובש הצמד ליונייטד ברונו פרננדש אמר בסיום: "היינו בעמדה מצוינת להבקיע עוד שערים ולגמור את המשחק, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו ונתנו להם לחזור למשחק. קשה לקבל את זה, כי המשחק היה תחת השליטה שלנו". הפורטוגלי ניסה להסביר את הנפילה: "אחרי השער הראשון שלנו הם התחילו ללחוץ, אבל היו לנו הזדמנויות להבקיע שוב. לא בעטנו טוב, לא מסרנו טוב טוב, נתנו להם יותר שטחים והם ניצלו את זה עם האיכות שלהם. אנחנו צריכים עוד להשתפר משמעותית ולהישאר ביחד".

עוד בוואלה! ספורט

קוטיניו החזיר את אסטון וילה מ-2:0 ל-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
שחקן אסטון וילה פיליפה קוטיניו. רויטרס
"האנגלית שלי לא כל כך טובה, אבל אני מעדיף לדבר על המגרש". קוטיניו/רויטרס

פיליפה קוטיניו אמר לאחר הבכורה הנפלאה: "התגעגעתי למשחקים בפרמיירליג. אני ממש שמח כאן עם חבריי החדשים לקבוצה. זו הייתה התחלה נהדרת עבורי. האמנו כל הזמן שאנחנו יכולים לחזור, ובאמת לא הפסדנו בסופו של דבר". על ההרגשה לפני המשחק: "הייתי מעט לחוץ, האנגלית שלי לא כל כך טובה - אבל אני מעדיף לדבר על המגרש. אני מאושר, זה היה רק המשחק הראשון ואני רוצה להמשיך ולהשתפר ולהיות בכושר טוב יותר".

על התקופה שלו בברצלונה: "היו מלא עליות וירידות, אבל כל זה שייך לעבר. אני כרגע כאן ומרוכז לגמרי בהצלחת הקבוצה ולמלא את הוראות המאמן. אני רוצה לעשות עבודה טובה ולעזור לחבריי לקבוצה להצליח עם המועדון".

המספרים

* מאז הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג בפברואר 2020, רק מוחמד סלאח (45) והארי קיין (34) כבשו יותר מברונו פרננדש (33) בליגה האנגלית. רק ג'יימס וורד פרוס (7) הבקיע יותר שערים מחוץ לרחבה מאשר הפורטוגלי (6) בפרק זמן זה.

* פרננדש היה מעורב סך הכול ב-55 שערים (33 שערים ו-22 בישולים) ב-70 הופעות במדי השדים האדומים.

* בגיל 20 ו-232 ימים ג'ייקוב ראמזי הוא השחקן השני הכי צעיר שמבקיע נגד מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג אחרי גבריאל אגבונלאור, שעשה זאת ב-2007 בגיל 20 ו-92 ימים.

* פיליפה קוטיניו לא הצליח לכבוש ולבשל במשך שבע הופעות פרמיירליג במדי ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד, ועשה זאת תוך 14 דקות במדי אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully