וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדק ודומביה חיוביים לקורונה, בכורה לאשכנזי בנתניה, סכנין ללא קבהא

היהלומים מתכוננים לסכנין (שני, 20:30 בספורט3), לם מתלבט אם לפתוח עם הרכש ממכבי חיפה בהרכב: "אם רוצים להתברג בחלק העליון, זה משחק שחייבים לעבור". לקס צפוי לפתוח בקישור של האורחת

מחזור 18הסתיים17/01/2022
מכבי נתניה
  • זלטאנוביץ' (29, פנדל)
0:1
    בני סכנין
    תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה שסיימה את שני משחקי הליגה שלה בתיקו תארח מחר (שני, 20:00 בספורט3) את בני סכנין ותנסה לשוב למסלול הנצחונות. בנתניה עסקו בסוף השבוע גם בעבודה מנטלית אחרי ההפסד הכואב והדרמטי להפועל באר שבע בגביע משער שנכבש בתוך הדקה ה-120 בהארכה. הבלם שיר צדק, שממילא לא יכול לשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, נמצא חיובי לקורונה וייכנס לבידוד בשבוע הקרוב, כמו גם אבובקאר דומביה. שאר השחקנים שליליים לנגיף.

    בחלק המקצועי, צפוי קשר הרכש יובל אשכנזי לערוך הופעת בכורה במדים הצהובים-שחורים. המאמן בני לם טרם החליט אם לכלול את אשכנזי בהרכב הפותח או להמתין איתו על הספסל ולשלבו במהלך המשחק. בהיעדרו של צדק, צפוי עומרי גנדלמן להמשיך בעמדת הבלם לצידו של רז שלמה, כאשר יש אפשרות שגם כארם ג'אבר יפתח כבלם ושי קונסטנטין יתופקד כמגן ימני. אביב אברהם ועדן קארצב אמורים לפתוח בקישור האחורי כאשר בחלק הקדמי, לצידו של פארפה גויאגון, יש התלבטות בין אמיר ברקוביץ', יניב מזרחי ואיגור זלטאנוביץ'.

    לצד ההכנות של הקבוצה למשחק, עוסקים במועדון גם במלאכת החיזוק של חלון ההעברות של ינואר. אחד השמות שנמצאים כעת חזק על הפרק, הוא שמו של הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ', 25, ששוחרר בשבוע שעבר באופן סופי מזאגלבי לובין הפולנית אחרי שרשם במדיה שבע הופעות בליגה העונה. זאגלבי רכשה אותו מסמפדוריה לפני שנה וחצי תמורת 250 אלף יורו, אבל הוא לא הצליח לעמוד בציפיות ושוחרר כחצי שנה לפני תום חוזהו.

    "הספקנו להרים את כל הקבוצה אחרי משחק הגביע ואנחנו מוכנים ומודעים לחשיבות המשחק מול סכנין", אמר המאמן לם לקראת המשחק. "אם אנחנו חושבים להתברג בחלק העליון של הטבלה, זה סוג המשחקים שאנחנו חייבים לעבור. אני מקווה שכולם מוכנים למשחק ושיהיה טוב. אחרי משחק הגביע הרמנו את החבר'ה, אי אפשר לבוא אליהם בטענות, הם נתנו ועשו את הכל ואני חושב שזה מסוג המשחקים שכתוב עליהם מלמעלה, אבל מי שלא מתעסק בכדורגל, לא מודע ולא יודע, מבחינתנו זה נגמר ועכשיו זה סכנין".

    שיר צדק, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    רק בריאות. שיר צדק/ברני ארדוב

    בני סכנין

    מרואן קבהא פצוע ולא צפוי לעמוד לרשותו של שרון מימר במשחק מחר, מה שאומר שסכנין תחסר שניים משלושת הקשרים הקבועים שלה, שכן גם איהאב גנאים מרצה עונש הרחקה בגין תשעה צהובים. את מקומו של קבהא מיועד למלא ניר לקס, שצפוי לעבור לנוף הגליל לאחר המשחק. מי שיחליפו בסגל בהמשך הוא רועי שוקרני, שחתם היום רשמית וגם השתתף באימון. ארי מורה פצוע ויחסר לסכנין, כמו גם איברהימה קונטה שנמצא באליפות אפריקה.

    "אנחנו חוזרים להתעסק בליגה אחרי שהודחנו לצערנו בגביע", אמר מימר לקראת המשחק. "המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. נשחק מול קבוצה איכותית ודינמית שניצחה אותנו 0:3 בסיבוב הקודם. היו שני משחקים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע ששינו את הDNA שלנו כי עד אז כמעט ולא ספגנו. נצטרך לעבוד יותר קשה כדי לחזור ולהיות קבוצה שקשה להגיע נגדה למצבים".

    עוד בוואלה!

    רועי שוקרני חתם בבני סכנין, ניר לקס יעבור לנוף הגליל

    לכתבה המלאה
    ניר לקס שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
    הופעת פרידה. ניר לקס/לילך וייס רוזנברג

    טריוויה

    * 36 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:13 בניצחונות ועוד 17 משחקים הסתיימו בתיקו (שמונה מהם ב-0:0).

    * בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה בשמונת מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

    * מכבי נתניה בלתי מנוצחת בחמשת המחזורים האחרונים, אם כי מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו. שלוש כאלה ברצף? זה לא קרה לה מאז ינואר-פברואר 2019.

    * גיא מלמד, שכבש 17 שערי ליגה בשתי עונות במדי מכבי נתניה, חגג מולה את השלושער היחיד שלו בקריירה (ב-1:6 של הפועל באר שבע במאי 2018) והבקיע לרשתה את שערו הראשון במדי סכנין (בהפסד 3:1 בסיבוב הראשון).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2314

    תוצאות השבת:

    הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2
    הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2
    הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully