וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר קאסם חזרה מ-2:0 ל-2:2, שער אדיר לראדי בדקה ה-98

המוליכה כבשה שני שערים בתוספת הזמן וכפתה תיקו בתום דרמה גדולה ושער מ-40 מטר של הקשר. 0:0 לבני יהודה, גרסיה הובס בבכורה. מהומה גדולה ב-1:1 בין אום אל פאחם לרמת השרון

הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

באופן נדיר, בגלל משחקי הגביע ודחיית המפגש בין הפועל עפולה להפועל רמת גן, החלק הארי של המחזור ה-20 בליגה הלאומית נערך הפעם ביום שני עם חמישה משחקים. המוליכה מ.ס. כפר קאסם חזרה מפיגור בן שני שערים ל-2:2 בתוספת הזמן. בני יהודה נפרדה ב-0:0 ביתי מבני ריינה, בעוד אום אל פאחם ורמת השרון נפרדו ב-1:1. הבכורה של קרלוס גרסיה כמאמן בית"ר תל אביב בת ים הסתיימה בתבוסה 3:0 לאדומים אשדוד.

מהראן ראדי, אחמד טאהא, שחקני מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
כבש שער גדול והציל נקודה למוליכה. ראדי/לירון מולדובן

מ.ס. כפר קאסם - מכבי אחי נצרת 2:2

אחי נצרת חשבה כבר שהיא משיגה ניצחון ראשון על כפר קאסם לאחר שמונה מפגשים ביניהן (ליגה וגביע), אך המוליכה גילתה אופי נדיר וחזרה בעשרה שחקנים מ-2:0 ל-2:2 עם שני שערים בתוספת הזמן. בדקה ה-38 קיבלה נצרת פנדל, אותו שלח אחמד עאבד פנימה. הצרות של המארחת העמיקו כאשר מוחמד חטיב ביצע עבירה מסוכנת וראה צהוב שני ואדום מול האקסית, והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-40.

במחצית השנייה השלים אחמד עאבד צמד ונראה היה שכפר קאסם בפני הפסד ביתי. עם זאת, סמח מרעב דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-95, כאשר מהראן ראדי כבש שער שוויון מדהים כשהקפיץ מעל השוער בדקה ה-98 מרחק של 40 מטרים והשאיר נקודה אצל המוליכה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אחמד עאבד שחקן מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
כבש צמד מול המוליכה, אך נותר רק עם נקודה. אחמד עאבד/מאור אלקסלסי

בני יהודה - מכבי בני ריינה 0:0

הנציגה היחידה של הליגה הלאומית ברבע גמר הגביע עדיין ללא שער זכות מול ריינה, וסיימה בתיקו מאופס מולה בפעם השלישית העונה. אלירן עטר ששב להרכב המארחת לאחר השבעה על אביו רשם שתי החמצות גדולות במהלך המחצית הראשונה, אך בצד השני שחר אמסלם נאלץ גם הוא למתוח את איבריו כדי למנוע שער מהאורחת. אוהדי הזהובים לא אהבו את היכולת ושרקו בוז לשחקני קבוצתם, שיצאה רק עם נקודה.

דקה 3: כדור שהוגבה לרחבה על ידי אבישי כהן הגיע לאלירן עטר, שבעט כדור חד שחלף בסמוך לקורה ויצא החוצה.

דקה 6: אלמוג בוזגלו קיבל כדור בתוך הרחבה כשהוא לבדו מול שוער האורחת גולן אלקסלסי, אך מזווית קשה בעט לגופו של השוער ונותר רק עם קרן.

דקה 17: כרם ארשיד בעט כדור אדיר ממרחק רב ושחר אמסלם התעופף והדף לקרן.

דקה 68: ז'וליו סזאר נגח היטב, אך אמסלם שוב היה במקום ומנע שער יתרון מהמארחת.

אלירן עטר שחקן בני יהודה. אריאל שלום
רשם שתי החמצות גדולות. אלירן עטר/אריאל שלום

הפועל אום אל פאחם - הפועל ניר רמת השרון 1:1

לאחר התסכול מההדחה בגביע המדינה מול הפועל חיפה, הקבוצה של מוטי איוניר עברה משחק סוער בליגה הלאומית, ולא הצליחה לצאת עם הניצחון. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, גיא דהן ניצל טעות של רועי רבינוביץ' והעניק את היתרון לאום אל פאחם (55), אך שמונה דקות לאחר מכן הגיע הרגע המעורר מחלוקת של המשחק. עבדולי ג'ארג'ו כבש תוך כדי הרמת רגל ברורה במהלך, אך השופט התעלם ושחקני המארחת מחו. המהומה נמשכה מספר דקות כאשר שחקני המארחת שקלו לרדת מהמגרש, אך המשחק בסוף נמשך והסתיים בתיקו.

הפועל אדומים אשדוד - בית"ר תל אביב בת ים 0:3

קרלוס גרסיה עם בכורה לא נעימה על הקווים של האורחת. הקבוצה מעיר הנמל שבה לנצח לאחר ארבעה מחזורים רצופים בהם לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות. בדקה ה-35 איתמר נוי כבש שער נהדר במספרת והעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-51 חמזי מוואסי השתלט על כדור שננגח אליו מבן אל אדרי וכבש בבעיטה לפינה הימנית, 0:2. בדקה ה-65 השלים איתמר נוי צמד, ותל אביב בת ים סופגת שלישייה שלישית ברציפות ויורדת למקום האחרון.

עוזר מאמן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. מגד גוזני
תבוסה במשחקו הראשון כמאמן ראשי. קרלוס גרסיה/מגד גוזני

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 0:2

נועלת הטבלה שעדיין לא מינתה מחליף על הקווים לאלדד שליט הצליחה להשיגה ניצחון ראשון לאחר שלושה מחזורים, שהעלה אותה למקום הלפני אחרון. מיכאל אשכזי כבש שער בכורה העונה במשחקו הראשון בהרכב, כשהגיע היטב לכדור שהוכנס לרחבה, בעט אותו פנימה (24). שגיא דרור רשם החמצה עבור האורדונים, ובדקה ה-79 עילאי חג'ג' סגר עניין בתום מבצע יפה ושערה השני של עפולה.

תוצאות משחקי יום שישי:

סקציה נס ציונה - הפועל עכו 0:0
הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 3:2
הפועל רעננה - הפועל פתח תקוה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully