וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאלנטה עצרה את הרצף של אינטר עם 0:0, שני השוערים הצטיינו

המוליכה לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה תשיעי רצוף ולכבוש בפעם ה-40 ברציפות בסרייה A. אוליביירה סידר לרומא 0:1 על קליארי בבכורה

תקציר ניצחונה של רומא 0:1 על קליארי/ספורט1

ארבעה משחקים בלבד נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-22 בסרייה A, כאשר אטאלנטה עצרה את רצף הניצחונות של אינטר המוליכה עם 0:0 בברגמו. רומא גברה 0:1 על קליארי, דור פרץ לא שותף ב-1:1 של ונציה מול אמפולי.

סמיר הנדנוביץ' שוער אינטר עוצר את מתאו פסינה שחקן אטאלנטה. רויטרס
הציל את אינטר כמה פעמים. סמיר הנדנוביץ'/רויטרס

אטאלנטה - אינטר 0:0

אחרי השער הדרמטי של אלכסיס סאנצ'ס לרשת יובנטוס והזכייה בסופרקופה, האלופה קיוותה להמשיך את התנופה גם בליגה ולהשיג ניצחון תשיעי ברציפות, אבל אטאלנטה עצרה אותה עם תיקו מאופס במפגש הנראזורי ומנעה ממנה להפוך לקבוצה השנייה אי פעם שכובשת ב-40 משחקים רצופים בסרייה A. המארחת אמנם לא ניצחה את אינטר בששת המפגשים הקודמים, אבל הייתה מסוכנת לא פחות במשחק בו שני השוערים הצטיינו. חואן מוסו עצר את אלכסיס סאנצ'ס במחצית הראשונה ואת אדין דז'קו וארתורו וידאל בשנייה, וגם כאשר טעה היה זה חרמן פסלה שהציל מהקו בדקה ה-67. מנגד, סמיר הנדנוביץ' עצר עם הרגל את מתאו פסינה בדקה ה-49 ומנע גם מלואיס מוריאל ומריו פשאליץ' להכריע בדקות האחרונות.

עוד בוואלה!

מילאן שלחה אותו הביתה: אנדריי שבצ'נקו פוטר מגנואה

לכתבה המלאה
סרג'יו אוליביירה שחקן רומא חוגג שער. Silvia Lore, GettyImages
כבר השפיע. סרג'יו אוליביירה/GettyImages, Silvia Lore

רומא - קליארי 0:1

סרג'יו אוליביירה, החיזוק הפורטוגלי הטרי של ז'וזה מוריניו, פתח מיד בהרכב וגם סידר ניצחון בהופעת הבכורה שלו עם שער ראשון. נגיעת יד של הנריק דאלברט הובילה לפנדל בדקה ה-33 ואוליביירה בעט כדור שטוח בימין אל הרשת. אלסיו קראניו מנע מז'ורדן ורטו וניקולו זאניולו את השני, ומנגד רוי פטריסיו סיפק הצלה גדולה מול ז''ואאו פדרו בדקה ה-84. קליארי נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה מתחת לקו האדום, ואילו רומא התאוששה מטראומת ההפסד ליובנטוס (4:3 אחרי יתרון 1:3 בדקה ה-70) והתקדמה למקום השישי.

משחקים נוספים

ססואולו - ורונה 4:2
לוורונה: ג'אנלוקה קפרארי 37', אנטונין ברק 44', 57' (פנדל) ו-94'. לססואולו: ג'אנלוקה סקמאקה 54', גרגואר דפרל 67'

ונציה - אמפולי 1:1
לוונציה: דויד אוקרקה 73'. לאמפולי: סימון זורקובסקי 26'.

משחקי יום שני:

בולוניה - נאפולי
מילאן - ספציה
פיורנטינה - גנואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully