וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע: גודס יוביל את חולון לחצי הגמר על חשבון הפועל חיפה?

15.1.2022 / 16:33

אחרי הניצחון הגדול על בשיקטאש, המאמן החדש של הסגולים רוצה להוביל את הקבוצה לארבע האחרונות, על חשבון הקבוצה בה גדל שחולמת על חצי גמר ראשון מאז 1999

מאמן הפועל חולון גיא גודס/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

גביע המדינה 2022 ייצא לדרך מחר (ראשון, 21:00) עם משחק יחיד במסגרת רבע הגמר בין הפועל חולון להפועל חיפה. מפעל הגביע נערך השנה לראשונה בשיטה בה שמונה הראשונות בליגת העל בתום הסיבוב הראשון הן המשתתפות היחידות בו, ובמקביל נערך גביע המדינה לליגה הלאומית בו זכתה הפועל עפולה בחודש שעבר. שלושת המשחקים הנוספים במסגרת הגביע נדחו בשל הקורונה כשנכון לעכשיו לא ברור האם משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו במועד המקורי בהם נקבעו - 14 ו-17 בפברואר.

גיא פניני, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
11 גביעים כבר יש לו, והוא רוצה את ה-12. גיא פניני/אודי ציטיאט

הנתונים: שתי הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת בלבד, כשחיפה מנצחת את חולון ברוממה 76:83. בפעם האחרונה שבה הפועל חולון ניצחה משחק ביתי בגביע המדינה, בעונת 2017/18, היא גם זכתה בגביע. במשחק הבית האחרון שלה בגביע, היא הובסה בידי עירוני נהריה. הישג השיא של הפועל חיפה בגביע הוא העפלה לחצי הגמר, כשבעונת 1998/9 היא עשתה זאת בעודה משחקה בלאומית ב', אז הליגה השנייה.

במרכז ההתמודדות: גיא פניני. אחרי הסל הגדול נגד בשיקטאש, הקפטן של הפועל חולון רוצה להוסיף עוד חצי גמר לרקורד הגביע הפנטסטי שלו.

בכמה מילים: הזעזוע שעשתה הפועל חולון עם פיטוריו של מאוריציו בוסקאליה ומינויו של גיא גודס נשאה פרי עם הניצחון על בשיקטאש בחוץ, והסגולים יגיעו באמצע השבוע למשחק הכרעה נגד הטורקים על עלייה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות. חולון עברה בשלום את בדיקות הקורונה עם החזרה לישראל ולרשות גודס יעמוד סגל מלא כשבקבוצה רוצים מאוד את ההצלחה בגביע גם כן. בהפועל חיפה גברו השבוע בצורה משכנעת על הפועל אילת בליגה, ומגיעים עם הרבה ביטחון למשחק החשוב. וויל דניאלס, שחתם השבוע בקבוצה, יערוך במוצאי שבת את אימון הבכורה שלו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully