וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.1: צ'לסי רוצה את דה יונג, הצעה חדשה לאמבפה

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 10:45

בקטלוניה דווח שאברמוביץ' הציע 40 מיליון יורו על ההולנדי, בצרפת טוענים: פ.ס.ז' הציעה לחלוץ "חוזה עתק" לשנתיים בלבד. וגם: לנגלה על המדף ומרקיניוס בדרך לשדרוג

תקציר: ריאל מדריד גוברת 2:3 על ברצלונה בחצי גמר הסופרקופה/ספורט1

העברות

* חיזוק לאלופת צרפת: ליל צירפה את שחקן הכנף הקוסוברי, אדון ז'גרובה בן ה-22, שהגיע מפ.צ. באזל בחוזה לארבע שנים וחצי תמורת 7 מיליון יורו.

שמועות

* בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' נחוש לרכוש את פרנקי דה יונג מברצלונה ואף הגיש הצעה של 40 מיליון יורו, כך על פי "אל נסיונאל" הקטלאני. בארסה, מצדה, דורשת לכל הפחות 60 מיליון, אך עשויה להתפשר על 50 אם היכולת של ההולנדי תמשיך לרדת. גם באיירן מינכן בתמונה.

* עוד בגזרת ברצלונה, ב"ספורט" פורסם כי הבלאוגרנה יהיו מוכנים למכור את קלמון לנגלה אם תגיע הצעה טובה עבורו עד סוף החודש, דבר שלא קרה עד כה. בינתיים, ב"90Min" טוענים כי ניקלאס זולה, שצפוי לעזוב את באיירן מינכן ויהיה חופשי בקיץ, מבוקש בבארסה.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP, GettyImages
פריז סן ז'רמן ממשיכה לנסות. אמבפה/GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP

* ב"טלפוט" הצרפתי דווח כי פריז סן ז'רמן הציעה לקיליאן אמבפה "חוזה עתק" לטווח קצר, שנתיים בלבד ליתר דיוק. המגעים עם החלוץ נמשכים ובמועדון עדיין לא ויתרו על האפשרות למנוע את עזיבתו לריאל מדריד.

* באותו מקור גם נטען כי פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם מרקיניוס והבלם הברזילאי יאריך בשנתיים נוספות את חוזהו הנוכחי בבירת צרפת, שאמור להסתיים ב-2024. מרקיניוס יזכה כמובן לשדרוג בשכר.

* נשארים בפריז סן ז'רמן והפעם בגזרת הקישור: לפי אחד הדיווחים, הקבוצה מעוניינת לחזק את מרכז השדה כבר בחלון הנוכחי וגם אופציה של טרייד נלקחת בחשבון, כאשר אידריסה גיי או ליאנדרו פארדס עשויים לעזוב במקרה כזה. במקביל, ב"לה פריזיאן" נכתב כי פול פוגבה משתוקק מאוד לעבור לפריז עם סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ.

* דיווח ב"ל'אקיפ": ליל פנתה לחאתם בן ארפה, שנותר ללא קבוצה מאז תום חוזהו בבורדו בסוף העונה הקודמת. הקשר בן ה-34 עשוי להחליף את יוסוף יאזיג'י, שעומד להצטרף לצסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully