וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "דורטמונד לוחצת עליי, אצטרך להחליט על עתידי בקרוב"

אחרי שכבש צמד ב-1:5 על פרייבורג, החלוץ רמז שהוא צפוי לבחור את קבוצתו הבאה החודש: "דברים יקרו עכשיו". המנכ"ל: "הוא צריך להבין, אנחנו לא יכולים לחכות עד סוף מאי"

תקציר: דורטמונד - פרייבורג 1:5/ספורט1

בורוסיה דורטמונד רשמה אמש (שישי) ניצחון מרשים במיוחד, 1:5 בבית על פרייבורג, אבל בגרמניה בפרט ובאירופה כולה ממשיכים להתעסק בעיקר בעתידו של הכוכב הגדול ארלינג הולאנד. כשהגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק, שבו כבש צמד, החלוץ הנורבגי סיפק כמה אמירות שבוודאי יגרמו למועדונים הלהוטים לצרף אותו להעלות את רמת הדריכות.

"בששת החודשים האחרונים בחרתי לא לדבר מתוך כבוד לדורטמונד, אבל עכשיו המועדון החל ללחוץ עליי לקבל החלטה", אמר הולאנד לתקשורת הנורבגית. "כל מה שאני רוצה זה לשחק כדורגל, אבל הם לוחצים עליי בנוגע לעתיד שלי... אז זה אומר שאצטרך לקבל החלטה בקרוב".

הסקורר בן ה-21 נשאל האם הוא עשוי להחליט בימים הקרובים היכן ישחק בעונה הבאה, והשיב: "זה מה שדורטמונד רוצה. זה אומר שדברים יקרו עכשיו. הם התחילו להפעיל עליי המון לחץ, ואני חייב לקבל את זה... אז זה הזמן להתחיל להניע דברים".

ארלינג הולאנד, חלוץ בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
רוצה להתרכז בכדורגל, אבל דורטמונד לוחצת. הולאנד חוגג אמש/GettyImages, Lars Baron

הולאנד הבהיר כי אם זה היה תלוי בו, הוא היה דוחה את ההתעסקות בעתידו: "אנחנו באמצע תקופה קשה, עם הרבה משחקים. אמרתי מלכתחילה שאני רוצה להתרכז בכדורגל, כי זה מה שאני הכי טוב בו. אבל אני לא יכול לעשות את זה עכשיו".

מנכ"ל דורטמונד, הנס-יואכים ואצקה, מיהר להגיב לדבריו של החלוץ ואמר לעיתון מקומי: "אין שום בעיה עם ארלינג. הוא בן אדם ספונטני. אבל הוא צריך להפגין קצת הבנה של הסיטואציה שלנו - אנחנו לא יכולים לחכות לסוף מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully