וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס גברה על נאנט והתקרבה לפ.ס.ז', 1:1 בין ברייטון לפאלאס

דולברג ותוראם כבשו בניצחון 1:2 וקירבו את גאלטייה והחבורה מדרום צרפת למרחק שמונה נקודות מהמוליכה, באנגליה החל מחזור חדש בפרמיירליג עם תיקו דרמטי

תקציר: ברייטון - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

בנוסף לבורוסיה דורטמונד שהביסה הערב (שישי) 1:5 את פרייבורג בתחילתו של מחזור בונדסליגה, גם באנגליה ובצרפת יצאו לדרך המחזורים ה-22 וה-21 בהתאמה.

קונור גלאגר, קריסטל פאלאס. Bryn Lennon, GettyImages
גלאגר חגג יתרון, השחפים ניצלו מהפסד/GettyImages, Bryn Lennon

ברייטון - קריסטל פאלאס 1:1

השחפים נמצאים בעיצומו של מומנטום אדיר, אבל היום מול החבורה של פטריק ויירה הם נמנעו מהפסד רק הודות לשער עצמי דרמטי. ועם זאת, הם יכולים לכעוס רק על עצמם - בדקה ה-38 פסקל גרוס בעט פנדל שג'ק באטלנד הדף היטב ושתי דקות אחר כך נפסל שער של ניל מופיי בגלל נבדל. פאלאס קיבלה בחזרה את הכוכב שלה קונור גלאגר, והוא בדקה ה-69 מצא את הרשת והעלה את העיטים ליתרון, אלא שהבלם יואכים אנדרסן כבש לשערו שלו בדקה ה-87 והשתיים נפרדו ב-1:1.

קפרן תוראם, שחקן ניס. VALERY HACHE, GettyImages
ניס ממשיכה להתקרב לפריז סן ז'רמן. תוראם חוגג/GettyImages, VALERY HACHE

ניס - נאנט 1:2

כריסטוף גאלטייה, המאמן שזכה באליפות עם ליל בעונה שעברה, שוב חזק במאבק אליפות. הקבוצה מדרום צרפת השיגה ניצחון רביעי ברציפות בליגה וצימקה את הפער מפריז סן ז'רמן לשמונה נקודות בלבד, לפני שהקבוצה מעיר האורות תפגוש מחר את ברסט. קספר דולברג היה הראשון לכבוש בדקה ה-21 מכדור עונשין מ-11 מטר וקפרן תוראם הכפיל את היתרון בדקה ה-56, כשבין לבין אנדריי ז'ירוטו צימק זמנית עם שער רגע לפני הירידה להפסקת המחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully