וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה גברה 1:3 על סודאן בדרך לשמינית הגמר, סלאח סידר ניצחון למצרים

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 22:55

סלאח כבש שער יפה בדקה ה-69 וסידר לפרעונים שלוש נקודות. הסופר איגלס מושלמים בזכות שערים של צ'וקווזה, אווני וסימון

שבת בספורט1/ספורט1

שני משחקים נערכים הערב (שבת) במסגרת אליפות אפריקה 2021, כאשר במוקד עומד בית ד' בו נמצאות שתיים ממעצמות היבשת - מצרים וניגריה. אחרי שהסופר איגלס ניצחו את מוחמד סלאח וחבריו 0:1 במחזור הפתיחה, הירוקים שמרו על מאזן מושלם עם 1:3 על סודאן וגם הפרעונים הצליחו להשיג שלוש נקודות ראשונות בזכות שער של מוחמד סלאח ו-0:1 מול גינאה ביסאו.

חלוץ נבחרת ניגריה קלצ'י איהנאצ'ו נגד מצרים. DANIEL BELOUMOU OLOMO, GettyImages
הסופר איגלס נותרו מושלמים. איהנאצ'ו/GettyImages, DANIEL BELOUMOU OLOMO

ניגריה - סודאן 1:3

אחרי שגברו על מצרים, הסופר איגלס המשיכו בפתיחה המוצלחת בטורניר והבטיחו את המקום בשמינית הגמר. הירוקים הוכיחו כבר מהפתיחה שפערי הרמות בין שתי הנבחרות גדולים מאוד, כאשר סמואל צ'וקווזה הבקיע בדקה השלישית. טאיוו אווני הכפיל בדקה ה-45, ובדקה הראשונה אחרי החזרה מההפסקה מוזס סימון הבקיע את השלישי. ואליידין חידיר הבקיע את השער הראשון של הסודאנים בטורניר עם פנדל מוצלח בדקה ה-70, אך הסיכויים של נבחרתו להמשיך לשלב הנוקאאוט קטנים, לאור העובדה כי במאזנם נקודה בלבד ובמחזור הסיום הם יתמודדו מול המצרים החזקים מהם.

מוחמד סלאח נבחרת מצרים. רויטרס
סיומת נהדרת. מוחמד סלאח/רויטרס

גינאה ביסאו - מצרים 1:0

אחרי שהפסידו במשחק הראשון לניגריה, הצליחו המצרים להשיג נקודות ראשונות וניצחון ראשון באליפות וגם זה הלך קשה מאוד. מוחמד סלאח כבש את השער היחיד של הפרעונים בדקה ה-69 עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי בישול של עמר אל סוליה וקבע את תוצאת המשחק. גינאה ביסאו כבשה שער שוויון מרגליו של מאמה באלדה, אך הוא נפסל בשל עבירה ששחקן טרואה ביצע לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully