וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה סוער: פלייאוף ה-NFL יוצא לדרך

שני מפגשים בין יריבות מאותו בית, קרב עם ניחוח היסטורי, בריידי, מהומס ועוד המון. הפוסטסיזן בליגת הפוטבול ייפתח בליל שבת - מי יעשו צעד ראשון בדרך לסופרבול? הנה כל הפרטים

פלייאוף 2022 ב-NFL ייצא מחר (שבת) לדרך וכמו בשנה שעברה, צפויים לנו בסיבוב הראשון לא פחות משישה משחקים, כאשר גרין ביי ב-NFC וטנסי ב-AFC נהנות משבוע חופש וממתינות בסיבוב הבא.

סינסינטי - לאס וגאס (שבת, 23:30, 5 סטארס)

וגאס הייתה הקבוצה האחרונה שהשתחלה לפלייאוף, בזכות אותו שער שדה מול הצ'ארג'רס והיא גם זו שפותחת אותו, מול יריבה שרוצה להשאיר מאחור שלושה עשורים של כשלונות. סינסי לא ניצחה משחק פלייאוף מאז 1990 והפסידה בכל שמונה ההופעות האחרונות בפוסטסיזן, אבל נראה שהפעם היא פייבוריטית ואם הצמד ג'ו בורו-ג'מאר צ'ייס יתחבר, זה עשוי להיות יום ארוך מאוד עבור הריידרס, שחוו עונה מטלטלת.

בפאלו - ניו אינגלנד (ראשון, 3:15, 5 סטארס)

הקרב של ה-AFC מזרח עובר היישר לפלייאוף. כל קבוצה ניצחה את יריבתה בחוץ העונה והבילס, שסבלו מהפטריוטס לאורך 20 השנים האחרונות, יקוו לשים לזה סוף. במפגש בפוקסבורו לפני כמה שבועות הם הראו עליונות ברורה, אבל כולנו זוכרים את ניצחון-שלוש-המסירות של בליצ'יק בצפון ניו יורק. האם הקסם שלו יעבוד שוב בטמפרטורות הקפואות הצפויות?

טמפה ביי - פילדלפיה (ראשון, 20:00, 5 סטארס)

בניגוד לעונה שעברה, בה טום בריידי נאלץ לצאת לדרכים לאורך כל הפלייאוף, הפעם האלופה בבית החמים והנעים בפלורידה ומן העבר השני של המגרש מחכה לקוורטרבק הוותיק יריבה מוכרת, זו שהנחילה לו את הפסד הסופרבול השלישי והאחרון שלו. פילי לא הבריקה העונה ונכנסה לפלייאוף מהמקום השביעי בלבד בחטיבה, אבל ג'יילן הרטס בתקופה טובה והיא תנסה להדהים.

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Todd Kirkland, GettyImages
חוויית הפלייאוף האחרונה שלו מפילדלפיה הייתה רעה מאוד. בריידי/GettyImages, Todd Kirkland

דאלאס - סן פרנסיסקו (ראשון, 23:30, 5 לייב)

משחק עם כל כך הרבה היסטוריה מאחוריו, החל מ"התפיסה" שזה עתה חגגה יומולדת 40 ועד לקרבות כבירים ואליפויות שהשתיים הללו חלקו ביניהן לאורך לא מעט שנים. הניינרס נזקקו למהפך ענק מול הראמס כדי להיכנס לפלייאוף, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לנצח בג'רילנד. דאלאס סיפקה עונה טובה מאוד (5:12), אך תצטרך למצוא פתרונות לדיבו סמואל הפנטסטי וזה לא יהיה פשוט.

קנזס סיטי - פיטסבורג (שני, 3:15, ספורט 5)

המחזור האחרון של העונה אמור היה להיות גם המשחק האחרון בקריירה של בן רות'לסברגר, אך אלילת המזל שיחקה לו והוא יהנה מהופעה אחת נוספת וכנראה שהפעם, זו גם באמת תהיה שירת הברבור. סגנית האלופה, שמחפשת הופעת סופרבול שלישית ברצף, קרטעה אומנם בתחילת העונה, אבל נראית נהדר בחודשים האחרונים פרט לנוקאאוט מוחץ, בדומה ל-10:36 מלפני שלושה שבועות, תהיה מפתיעה מאוד.

לוס אנג'לס ראמס - אריזונה (שלישי, 3:15, 5 לייב)

את הסיבוב הראשון יינעלו שתי היריבות מה-NFC מערב, שכל העונה נאבקו ביניהן על הבכורה בבית הצפוף הזה. המפגש הראשון העונה היה חד צדדי לטובת הקארדס, שחגגו עם 20:37 ב-LA, אך הראמס נקמו בגומלין במדבר והם בכושר הרבה יותר טוב מאריזונה, שהפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully