וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן מלול: "רוצה להפוך את בית"ר לאחת מ-5 הגדולות באירופה"

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 15:38

הבעלים המיועד של המועדון התראיין בפעם הראשונה לתכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב'. "אם נהיה 5-6 באירופה זה יהיה וואו!"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

סטפן מלול, שאתמול נחשף כמי שהעביר מזכר הבנות כצעד ראשון לקראת ניסיון לרכוש את בית"ר ירושלים, התראיין היום בפעם הראשונה לליאן וילדאו בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב'. בין היתר אמר: "עוד חצי שנה יהיו לי 100 מיליון דולר בשביל לעשות כל מה שאני צריך בבית"ר ירושלים. אני רוצה לקנות את המועדון בשביל העיר. אני רוצה שהקבוצה תהיה בין חמש הגדולות באירופה. אני רוצה להיות מספר 1, אבל אני יודע שזה קשה. אבל אם נהיה 5-6 באירופה זה יהיה וואו!".

מלול, בן 54, סיפר בריאיון מפריז כי הוא בעל כמה חברות - באבו דאבי ובצרפת, שעוסקות בשיווק ובשחיטה של בשר כשר ו"חלאל" ודחה את התהיות לגבי האיתנות הפיננסית שלו. לדבריו, הוא מתגורר גם בפריז וגם באבו דאבי, אך מחזיק באזרחות ישראלית מ-1985. לטענתו תוך 25-20 יום, אחרי בדיקת הספרים, יידע אם ירכוש את הקבוצה: "יש סיכוי של 70 אחוז שארכוש את המועדון".

מלול כועס כשהוא מוצג בתקשורת כיהודי-צרפתי בלבד: "אני לא רק יהודי-צרפתי, אני גם ישראלי". איש העסקים הוסיף לגבי הפעילות העסקית שלו, שלא מובלטת ברשתות: "אני יודע שכל העולם עכשיו הוא משוגע, אתה רוצה לדעת משהו, אתה יכול לראות באינטרנט, אבל אני לא אוהב את זה. עשיתי כסף בביזנס שלי".

סטפן מלול איש עסקים צרפתי יהודי. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"בעוד חצי שנה יהיו לי 100 מיליון דולר בשביל בית"ר". מלול/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

איש העסקים חזר והבהיר כי הוא מתכוון לעשות ביקורת חשבונות לפני הקנייה. "אם אני רואה שזה לא טוב, אני לא קונה". לדברי מלול, הוא יגייס כסף נוסף בארצות הברית אצל יהודים שרוצים לתרום לישראל. "עשיתי קרן בארצות הברית בשביל לקחת כסף מכמה חברות שם, בשביל לקנות כמה שחקנים. עכשיו אני צריך לראות איך אני יכול למכור זכויות שידור", אמר.

בנושא לה פמיליה והבאת שחקן ערבי לקבוצה אמר מלול כי הוא מעורה במצב. "יש אנשים טובים בכל העולם. יש יהודים טובים ולא טובים ויש ערבים כאלה. באבו דאבי יש אנשים טובים מאוד שאוהבים יהודים וישראלים. יש לנו בעיה עם הפוליטיקאים הערבים. אני ציוני, מתפלל כל יום בשביל ירושלים ובשביל ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully