וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ניצחונות גדולים: השאיפה של ישראל פרמייר טק

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 12:31

ישראל פרמייר טק מציגה את הקבוצה לקראת פתיחת עונת 2022. הציפיה: להשיג ניצחונות בטורים הגדולים ובמיוחד - ניצחון ראשון באחד משלבי הטור דה פראנס

במסיבת עיתונאים שכינסה במחנה האימונים המיוחד שלה לקראת תחילת העונה (המרוץ הראשון ייצא לדרך בעוד פחות משבועיים במיורקה - הבהירו ראשי הקבוצה שהם מצפים להחתים רוכבים ישראלים נוספים על חוזים מקצוענים בקבוצה עם סיום העונה. "התחלנו את החלום הזה מאפס לפני 7 שנים", אמר רוני בר און, איש העסקים הישראלי שהקים את הקבוצה לפני 7 שנים, "עשינו דרך בלתי נתפסת מאז. מי חשב שנעשה זאת? אני גאה במיוחד ברוכבים הישראלים שלנו שהצדיקו את האמון ומשוכנע שכמה מהישראלים הצעירים מקבוצת הפיתוח שלנו סייקלינג אקדמי יוכיחו עד סיום העונה שהם ראויים להצטרף לקבוצה הבכירה. אנחנו מחכים להם".

המנהל המקצועי של הקבוצה, הפיני צ'ל קרלסטרום גילה שבכוונת הצוות המקצועי להעניק לארבעת הישראלים בקבוצה הבכירה איתמר איינהורן, גיא ניב, עומר גולדשטיין וגיא שגיב) הזדמנויות להוביל את הקבוצה במספר מרוצים. "הם השיגו את האמון הזו בזכות. אני מחכה לראות את איתמר איינהורן (שהשיג ניצחון בכורה ישראלי בעונה שעברה) נותן עונה טובה אפילו יותר - והדבר נכון גם לגבי שאר הישראלים".

כריס פרום. יחצ,
בגדי המלך החדשים. כריס פרום/יחצ

איתמר איינהורן: "הניצחון הראשון הזה נתן לי מוטיבציה עצומה להשיג עוד ועוד ניצחונות. אני מחכה בכיליון עיניים לתחילת העונה ומשוכנע שלא רק אני, גם חברי הישראלים יוכיחו שהם מסוגלים להביא לנו הישגים". לאחר שגיא ניב ועומר גולדשטיין נטלו חלק במרוץ הגדול מכולם בשתי העונות האחרונות, אמר איינהורן שהטור דה פראנס אכן נמצא על הכוונת שלו: "אני מאד שאפתן. בעתיד אני רוצה להגיע לטור ואף להשיג שם ניצחונות".

הקבוצה הפתיעה וסיימה את העונה האחרונה בהשיג חסר תקדים מבחינתה - מקום עשיר בעולם - אבל ראשיה הבהירו שהם מצפים לשפר את ההישג ב-2022 עם ניצחונות נוספים בגראנד טורים וניצחון בכורה באחד משלבי הטור דה פראנס. " התחזקנו העונה כך שיש לנו סיבה להאמין שנעלה מדרגה נוספת ב 2022", אמר קרלסטרום.

מסיבת העיתונאים חנכה את הצטרפותה של חברת הטכנולוגיה הקנדית "פרמייר טק" כנותנת החסות המובילה של הקבוצה . נשיא "פרמייר טק" ז'אן באלאנז'ר חשף שהחברה התחייבה לתמוך בקבוצה בארבע השנים הקרובות אבל הבהיר שמבחינתו " זו רק ההתחלה. ביחד אנחנו רוצים להצעיד את הקבוצה קדימה" אמר.

בעלי ישראל פרמייר טק. יחצ,
משמאל : נשיא ״פרמייר טק״ ז׳אן באלאנז׳ר, סילבן אדאמס ורוני בר און/יחצ

הבעלים של "ישראל פרמייר טק" סילבן אדמס: "אני נלהב מהצטרפות פרמייר טק. אני מכיר את ז'אן שנים רבות. אנחנו חולקים שורשים משותפים משנותיי בקנדה. לשנינו יש תשוקה גדולה לספורט הזה וביחד נוכל לעשות דברים גדולים ולשים את ישראל ואת קנדה על מפת הספורט הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully