וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: "תוצאה יפה מאוד, חשוב שתהיה המשכיות בליגה"

14.1.2022 / 10:46

שביעות רצון גדולה במועדון אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה. טבצ'ניק: "90 דקות של הקרבה מדהימה. באנו באנרגיות משוגעות"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל חדרה אחרי הניצחון 0:3 אמש (חמישי) על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה. כבר בצהריים ידעו אנשי חדרה, שבמידה והם מנצחים, היריבה שמחכה להם ברבע הגמר, זו האלופה מכבי חיפה והשתיים יתמודדו כעת ברבע הגמר במפגש כפול בשיטת בית-חוץ.

חדרה הגיעו למשחק עם הרכב חסר ואחרי שרשרת של משחקים לא טובים בליגה ובקבוצה חששו מהדחה שתגרום לכדור שלג שלא היה ברור היכן יעצר. בסופו של שעבר הגיעו השחקנים של מנחם קורצקי, דרוכים ומוכנים למשחק מול סכנין והבטיחו את הכרטיס לרבע הגמר תוך תצוגת כדורגל יפה, בהגנה ובהתקפה. חדרה תארח את מ.ס.אשדוד ביום ראשון במסגרת הליגה, כאשר המגן דיא לבאבידי יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. לעומתו יחזור מוחמד אוסמן לסגל, אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה.

"ידענו שיש בחדרה קבוצה טובה, גם אם זה לא תמיד בא לידי ביטוי בתוצאות. עשינו תוצאה יפה מאוד, חשוב שתהיה לזה עכשיו המשכיות גם בליגה", אמר גורם במועדון.

שחקני הפועל חדרה חוגגים ניצחון על בני סכנין. שלומי גבאי
חגיגות גדולות. חדרה/שלומי גבאי

החלוץ סטיבן אלפרד כבש אמש את שערו הראשון במדי הקבוצה וקיבל מחמאות רבות בסיום. אלפרד מרשים ביכולתו מהרגע שהגיע ובחדרה בטוחים שהוא האיש שיכול להוביל כעת את ההתקפה וכשיחזור גם שובל גוזלן הפצוע לפעילות, יהיה לקבוצה חלק קדמי שיכול לעשות את ההבדל.

בחדרה עוסקים בימים אלה גם בנסיונות לחזק את הקבוצה, בעיקר אחרי שהמגן הבולגרי איבאילו מרקוב, הבלם וויסאם רבאח והקשר עומר פדידה קיבלו הודעה כי הם משוחררים. בצוות המקצועי מקווים שלירן רוטמן ישוחרר מבית"ר ירושלים וממשיכים לחפש עוד בלם או מגן לחיזוק החלק האחורי.
"היו 90 דקות של הקרבה מדהימה", סיכם שוער המישנה עדי טבצ'ניק שפתח אמש בהרכב. "השחקנים באו באנרגיות משוגעות, עבדו, נלחמו, עשו גליצ'ים ולכל כדור היינו ראשונים. התוצאה משקפת נטו את האנרגיה שהבאנו. הכל התחבר מקצועית ואז מקסים נותן גול, זה נותן עוד גול והדברים התחברו. שער נקי זה תמיד נותן ביטחון ומתקדמים בשלב הבא".

טבצ'ניק ששיחק את משחקו השני במסגרת הגביע סיכם את הופעתו: "לא חושב שהיה משחק קל, גם אם לא היו הרבה בעיטות לשער הכדורים כן עברו, עידו לוי הציל כדור גדול מהקו, השחקנים התאבדו על המגרש, עשו גליצ'ים והרבה כדורים והרמות נחסמו. ההגנה עשתה לי את זה קל, כל הקבוצה עזרה ולא הייתי צריך לזנק יותר מדי. היו גם דברים פחות טובים עם משח ק הרגל, אבל המטרה היא לנצח ולעלות שלב ועשינו את זה".

על המפגש מול מכבי חיפה בשלב הבא: "זה תמיד נותן מוטיבציה לשחק מול קבוצה גדולה עם חשיפה והכל, אבל באנו קודם כל למשחק הזה נגד סכנין, מכווני מטרה. בטוח שהמשחק הזה יביא ביטחון ונצא לדרך חדשה בליגה. הראנו לעצמנו שוב כמה כישרון יש בקבוצה הזו ועם האנרגיות הנכונות והמנטליות הנכונה, אנחנו יכולים להיראות מדהים ולעשות דברים יפים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully