וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן מלול סגר משחטה ב-2020: "לא שילם לעובדים ולספקים"

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 13:28

הבעלים המיועד של בית"ר רכש תמורת יורו את המשחטה ממשפחת סרז'ן וסגר אותה אחרי עשרה חודשים: "חבל שנתנו לו להשתמש בשם שלנו", 12 העובדים והספקים טענו שלא קיבלו תשלום. מלול אמר: "איבדנו שווקים בגלל הסגר", גורמים: "הייתה עבודה, אבל הוא לא שילם"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

סטפן מלול הוא איש עסקים, שאחד המרכזי שבהם הוא עסק לשיווק בשר כשר. לפי ידיעה שפורסמה בצרפת, בפברואר 2020, לא כל כך מזמן הצליח מלול לרכוש משחטה ושילם על זה בסך הכול יורו אחד למשפלת סרז'ן ולאב המשפחה דידייה כיוון שהללו חששו מפשיטת רגל אחרי שנתיים עסקיות קשות. מטרת המשפחה הייתה להמשיך להחזיק בחיים את העסק שיקר לליבם ולא לשלוח את העובדים הביתה.

למרות זאת, בדצמבר 2020, בסך הכול עשרה חודשים אחרי שהשתלט על העסק, מלול כבר סגר אותו. לחברה היו 12 עובדים בסך הכול וגם הם פוטרו ובאו בהאשמות קשות כלפי מלול.

סטפן מלול איש עסקים צרפתי יהודי. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"עם הסגרים, איבדנו את השווקים שלנו כי נסגרו הרבה מסעדות. כשהשתלטתי על החברה כבר היו בעיות". מלול/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

מלול עצמו אמר אז: "עם הסגרים, איבדנו את השווקים שלנו כי נסגרו הרבה מסעדות. כשהשתלטתי על החברה כבר היו בעיות. מישהו היה צריך לשנות את אופן הפעולה של החברה כבר לפני מספר שנים. כדי שאפשר יהיה לעשות עבודה, אתה צריך להחזיק בבעלות על הנכס. כשאני קניתי את החברה, הייתי צריך גם לעבור לשם וזה לא קרה. גיליתי את התנאים הבעייתים של הנכס רק אחרי שקניתי את החברה".

המשפחה שמכרה למלול את העסק, "סרז'ן", טענה שהציגה לו את מצב המקום לאשורו טרם הרכישה ולא הסתירה ממנו את זה שמדובר במקום ישן. "בשלב מסוים רצינו למכור לו את המבנה עצמו, כבר חתמנו על מכירה, אבל זה לא קרה. איך יכולנו למכור לו את המקום כשהוא כבר לא שילם משכורות? לא היינו צריכים לתת לו להשתמש בשם שלנו כי בסופו של דבר זה המוניטין שלנו שנפגע".

גורם נוסף שהיה מעורה בעניינים אמר אז: "כשאתה רואה את הפוטנציאל ואת היקף העסקים פה אז חבל שהעסק נסגר. עצוב שככה זה נגמר. המשחטה נסגרה כי לא שילמנו לספקים ולא בגלל חוסר פעילות".

חברה שעבדה עם משחטות באזור בשם CAFO החליטה בשלב מסוים להפסיק לעבוד עם "סרז'ן". "החברה הייתה חייבת לנו כסף לפני שהיא נמכרה", אמרו שם, "אבל אחרי זה המצב רק החמיר. נתנו למלול אולטימטום, אבל התשלומים תמיד נדחו, החובות גדלו מדי חודש. זה הקשה עלינו מאוד וגם על המגדלים. היינו חייבים לשים לזה סוף. אנחנו מצטערים מאוד עבור משפחת סרג'נט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully