וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו: "קיללתי את עצמי שלא בעטתי, לא בא לנקום במכבי חיפה"

אחרי שכבש ב-0:3 על בני סכנין, קשר הפועל חדרה התייחס ליריבה הבאה בגביע: "אנחנו באים לנצח כל קבוצה". מימר: "כבר קרה כמה פעמים שספגנו הרבה, לדעתי זה מנטלי"

הפועל חדרה רשמה הערב (חמישי) ניצחון יפה 0:3 על בני סכנין, שהעלה אותה לרבע גמר הגביע וקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, כאשר בליגה היא לא ניצחה בחמשת המחזורים שחלפו מאז המפגש הקודם שלה עם אותה סכנין. חלוץ הרכש סטיבן אלפרד פרע שטר ראשון עם שער הבכורה שלו בקבוצה, מקסים פלקושצ'נקו שוב הזכיר את יכולת הבעיטה הגבוהה שלו וכבש את השער השני, אביאל בן חמו קינח עם השלישי.

המאמן מנחם קורצקי סיכם בסיום: "השחקנים היו משוחררים היום, וכשזה קורה - אין ספק שיש להם כדורגל. יש מעט לחץ בליגה, אני מאמין שאנחנו נברח מהתחתית ונראה עוד הצגות כאלה, עם שערים וכל מה שראינו היום. עשינו משחק פנטסטי, אבל הוא רק אחד ואנחנו צריכים להמשיך. יש לחץ מסוים, אנחנו רוצים לברוח מהתחתית ויודעים שהכל צפוף. אני מאמין שעם חזרת הפצועים והמורחקים תהיה גם מלחמה על ההרכב. כבר עוד יומיים מחכה הדבר האמיתי מבחינתנו. אנחנו כרגע עושים הערכת מצב ורוצים לאזן את הסגל. מכבי חיפה? זו ההגרלה הכי קשה שאפשר לקבל".

פלקושצ'נקו הוסיף: "הקשבתי לכל מי שאמר לי לבעוט. קיללתי את עצמי כל המחצית שלא בעטתי, היו לי הזדמנויות. שמח שבסוף עשיתי את זה וזה נכנס. אני מקווה לעשות את זה יותר במשחקים הבאים. בקבוצה ובצוות נותנים לי את כל הביטחון כדי להצליח. אני חושב שזו הייתה שאלה של זמן, אני מקווה שזה ימשיך כמו היום. סכנין גם החזיקו בכדור והגיעו להזדמנויות, אבל עשינו משחק טוב וכולם היו ב-100% שלהם. אין אחד שלא מגיע לו ציון 10. אני לא בא לנקום במכבי חיפה, סיימתי שם יפה. אנחנו באים לנצח כל קבוצה ומקווה שנצליח לעשות את זה".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
ניצחוד מעודד. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

בצד המפסיד, מאמן בני סכנין שרון מימר אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק, התעוררנו רק אחרי הגול הראשון. ברגעים הטובים שלנו בסוף המחצית הראשונה לא היינו מספיק חדים כדי להשוות. אחר כך נגררנו למשחק שהתאים להם. מגיע להם כל הכבוד, הם עלו בצדק. תמיד מאכזב לספוג, אנחנו מנסים לתקן את הטעויות. אנחנו לא צריכים לספוג שלושה שערים במשחק, זה לא לרמה שלנו. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר איכותיים, זה קרה לנו כבר כמה פעמים במשחק ולדעתי זה משהו מנטלי. נצטרך לשפר את זה. הפציעה של ארי מורה? כל שחקן שמאבדים בשלב הזה, זה לא טוב. נצטרך לראות מה הנזקים. בכל מקרה רצינו לעשות שינויים, נקווה לסגור ביומיים הקרובים עוד שחקנים שיעזרו לנו כבר במשחק נגד נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully