וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו: "בטוח בעצמי, אבל חייבים לתת את הכדור לגיא פניני בלחץ"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 20:21

פורוורד הפועל חולון דיבר בתכנית הספורט של 103FM על סל הניצחון של חברו לקבוצה מול בשיקטאש: "הניסיון שלו נותן הרבה שקט"

מאמן הפועל חולון גיא גודס/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

פורוורד הפועל חולון רפי מנקו דיבר היום (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM על הניצחון הגדול מול בשיקטאש בחוץ. מנקו החמיא לחברו גיא פניני ודיבר על הסיכויים לעלות אל השלב הבא.

מנקו אמר: "אני חושב שבשיקטאש התחילה את המשחק בצורה מטורפת וזה הכניס אותנו לשוק. באמת המשכנו להאמין ולהילחם בזכות האחדות שלנו, האמונה וזה שהצוות באמת דאג שנדע מה אנחנו אמורים לעשות בכל רגע נתון למרות ההתחלה הלא טובה".

רפי מנקו, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
מרוצה. מנקו/אודי ציטיאט

על חברו לקבוצה גיא פניני והשלשות, סיפר: "אני סומך על עצמי אבל כשיש שחקן כמו גיא בקבוצה שעושה את זה פעם אחר פעם באחוזים כל כך גבוהים אז אי אפשר לא לתת לו את הכדור. הניסיון שיש לו נותן הרבה שקט וביטחון שגם אם דברים לא ילכו כמו שצריך אז תמיד אפשר למצוא את הפיתרון ולהפוך את התמונה. זה גם מה שהיה אתמול. הוא נותן טיפים קטנים שעוזרים".

בהמשך, שיתף מנקו בתחושותיו כשחקן הפועל חולון וברגעים לאחר הניצחון המתוק: "אני מרגיש מאוד מחובר ומאוד טוב בהפועל חולון. אני שמח על ההחלטה שקיבלתי, השנה הזאת בינתיים מלווה בהרבה עליות וירידות ברמה הקבוצתית והייתי רוצה שנהיה יותר יציבים. ברמה האישית אני מאוד שמח ומרגיש פה בבית".

מנקו המשיך ואמר: "אחרי שניצחנו אתמול הייתה שמחה גדולה על זה שנשארנו בחיים במשחק הזה, וגיא גודס נכנס לחדר ההלבשה וישר הוריד את כולם לקרקע. הוא אמר שאנחנו צריכים להתפקס על המשחק הקרוב שביום ראשון, שגם הוא משחק גביע, ואנחנו נבוא בשאיפה לעשות את העבודה, לנצח ולהעפיל לחצי הגמר. אחר כך נוכל לחשוב על המשחק המכריע אצלנו נגד בשיקטאש", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully