וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין הראתה איזה פוטנציאל עצום יש לה. זה לא פותר את הבעיה

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 11:35

הנטס פירקו את שיקגו, אירווינג יודע ש"כשאנחנו בקצב, ליריבות יש בעיה", דוראנט מודה ש"כולנו קילרים", הארדן הנלהב מצהיר ש"אנחנו עד כדי כך טובים", אבל מתחת לפני השטח עומדת בעיה שטרם נפתרה

שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, כשמאחוריו קיירי אירווינג. Stacy Revere, GettyImages
מלא פרגונים, אבל רק לחצי מהמשחקים. אירווינג על רקע הארדן/GettyImages, Stacy Revere

אם למישהו היה ספק בנוגע לפוטנציאל של ברוקלין כשהיא משחקת עם שלושת כוכביה, הלילה (בין רביעי לחמישי) הנטס סיפקו תשובה מוחצת, עם ניצחון 112:138 על הבולס בשיקגו, מול מי שאמורה להיות אחת היריבות העיקריות של ברוקלין בקרב על המזרח. הנטס הגיעו למשחק במאזן 8:0 מול ארבע הקבוצות הבכירות במזרח ובמערב, אבל רבע אחד של התפוצצות הזכיר כמה כישרון יש להם.

קווין דוראנט חילק 9 אסיסטים וקלע 27 נקודות, כולל 17 רק ברבע השלישי שבו ברוקלין ניצחה 19:39 וברחה, ג'יימס הארדן קלע 25 נקודות עם שיא עונתי של 16 אסיסטים, וקיירי אירווינג אומנם קלע רק 9 נקודות במשחקו השלישי מאז שחזר, אבל ברוקלין המחישה איך זה יכול לזרום כשהעסק מתחבר.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס, לצד ג'יימס הארדן. Stacy Revere, GettyImages
רבע אחד של זרימה יכול לפרק את היריבה. ברוקלין חוגגת/GettyImages, Stacy Revere

"אנחנו עד כדי כך טובים", אמר הארדן על הניצחון, כשנשאל אם הוא הופתע מהכימיה של השלישייה, "יש לנו אפשרות להיות עד כדי כך טובים. פשוט לא היה לנו מספיק מזה. אני חושב שבשנה שעברה היו לנו אולי 15 משחקים ביחד, אולי פחות, והשנה רק שניים. עוד לא הייתה לנו עונה של ביחד, וכולכם יכולים לראות כמה טוב זה יכול להיות. ואנחנו עובדים על זה. אנחנו צריכים להגיע לנקודה הזאת".

קווין דוראנט נותן עונה מצוינת, הארדן הסקורר סובל מקצת עליול וירידות, אבל המפתח לשדרוג חייב להיות קיירי אירווינג, שלצערו כרגע יכול לשחק רק במשחקי החוץ בגלל סירובו להתחסן וחוקי ניו יורק שלא מאפשרים לו לשחק בעיר בלי חיסון. "אנחנו פשוט חייבים לעשות את זה", אמר הארדן, שמתוסכל מהפוטנציאל הגדול שיש לקבוצה שלא מצליח להתממש, "מאז שהגעתי לכאן היה מטורף, הרבה עליות וירידות. למען האמת, מהעונה שעברה ועד היום לא הייתה לנו שום יציבות או המשכיות. אבל אנחנו לא רחוקים מזה. כולנו קילרים. אנחנו תוקפים. וכולנו לא אנוכיים. כולנו רוצים רק לעשות את המהלך הנכון. כך שזה לא ייקח הרבה זמן. אנחנו פשוט צריכים לעלות ולעשות את זה".

עוד בוואלה!

הצהרה של אלופה: ברוקלין פירקה את שיקגו, הלייקרס הפסידו

לכתבה המלאה
שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, לצד דמאר דרוזן משיקגו בולס. Stacy Revere, GettyImages
שיפרו את מאזנם מול הגדולות. הארדן והנטס/GettyImages, Stacy Revere
קווין דוראנט, ברוקלין נטס, מול שיקגו. Stacy Revere, GettyImages
כשלא הכל עליו, הוא חופשי יותר להבריק. דוראנט/GettyImages, Stacy Revere

גם קווין דוראנט מודה שזו הייתה הצהרה. "אין ספק שאתה רוצה לעלות למשחקים מול יריבות חזקות ולשחק נהדר מולן. במיוחד אחרי ההפסד במשחק הקודם, רצינו להתאושש, ללא קשר ליריבה. אבל זה טוב להגיע לכאן ולנצח באווירה העוינת. זאת קבוצה שהייתה לוהטת לאחרונה, וגם האוהדים שלה מתחילים להרגיש ששיקגו בולס חוזרת. אז מבחינתנו להגיע לכאן ולנצח בצורה הזאת, יש לזה הרבה משמעות".

גם המאמן סטיב נאש יודע: "זה ניצחון שיכול לתת לנו הרבה ביטחון. הראינו את האנרגיות והביטחון שיכולים להיות לנו, ועכשיו אנחנו צריכים להיבנות על זה. הרמנו את הרמה. התעלינו, ועכשיו נהיה חייבים להמשיך ככה". אירווינג, שלאט לאט מנסה להיכנס לכושר על רקע המגבלות, אמר: "הרגשתי שהלילה היה לנו פיצוח. נכנסנו לקצב, שהופך אותנו למאוד מסוכנים ליריבות שלנו". אבל איך אפשר לבנות על יציבות כשאירווינג נעדר בחצי מהמשחקים? "אני אישית הולך לשים לו את הזריקה", הארדן ענה בחיוך, כשגם הוא מודע לבעיה שלא נפתרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully