וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם ממשיכה בחיפושי השרשרת היקרה, התכשיטן הציע לה תחליף

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 10:22

מי ראה, מי יסייע? המדליסטית הישראלית עדיין מקווה למצוא את השרשרת "בעלת הערך הרגשי" שנגנבה ממנה. התכשיטן בישר לה במחווה מרגשת: אכין לך חדשה

פלייר לינוי אשרם מסע"ת איגוד ההתעמלות/צילום: לילך וייס, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

המדליסטית האולימפית לינוי אשרם ריגשה אתמול (רביעי) רבים כאשר חשפה שתכשיט בעל ערך רגשי רב נגנב ממנה. אשרם ביקשה את עזרת הציבור אחרי שנגנבה ממנה השרשרת, עם סמל של הטבעות האולימפיות, מעוטרות ביהלומים. המתעמלת האמנותית, זוכת מדליית הזהב הסנסציונית מהמשחקים האולימפיים בטוקיו, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של השרשרת, וכתבה: "השרשרת שלי, שניתנה לי אחרי האולימפיאדה, נלקחה הערב מהתיק שלי במכון וינגייט... היא בעלת ערך רגשי גדול בשבילי, מי שמוצא...".

לאחר מכן אשרם הביעה את תסכולה, ואמרה בשיחה עם וואלה! ספורט: "השרשרת נלקחה מהתיק שלי בזמן שהייתי בבריכה בוינגייט. לצערי אף אחד לא יצר איתי קשר עד עכשיו ולא שמעתי דבר בנוגע אליה".

בעקבות הפרסום, היא קיבלה בשורות משמחות: אלעד, התכשיטן של הסלבס ובעלי "קורט תכשיטי יהלומים" בבורסה ברמת גן, שוחח עם אשרם והודיע לה שיכין לה שרשרת חדשה, שאותה יעניק לה בקרוב. מדובר בתכשיט העשוי מזהב ויהלומים.

הפוסט של אשרם

לינוי אשרם מספרת על השרשרת שנגנבה לה. חשבון האינסטגרם של לינוי אשרם, צילום מסך
לינוי אשרם מספרת על השרשרת שנגנבה לה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של לינוי אשרם

השרשרת המדוברת: מי ראה?

השרשרת שניתנה במתנה עבור לינוי אשרם. עמית חדוות,
השרשרת שניתנה במתנה עבור לינוי אשרם/עמית חדוות

אשרם סיפרה: "כבר אמש פנה אלי אלעד בעקבות הפרסום ואמר לי כי אם עד השבוע הבא השרשרת לא תוחזר או לא תימצא, תוכן לי שרשרת זהה. אני מאוד רוצה למצוא את השרשרת המקורית, היא מאוד חשובה לי, יש לי קשר רגשי אליה, ומעבר לזה, אני לא רוצה להטריח אותם ליצירת שרשרת נוספת. לכן אני מאוד רוצה להאמין שביום-יומיים הקרובים השרשרת תחזור אלי באיזושהי צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully